کارگردان و تهیه کننده افغانستانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران تشریح کرد

«به خاطر من» فیلمی استعدادهای مهاجرین را به نمایش گذاشت

تله فیلم به خاطر من به تهیه کنندگی و کارگردانی غلام محمد موسوی در سینما تربیت استان قم به اکران عموم رسيد.

«به خاطر من» فیلمی استعدادهای مهاجرین را به نمایش گذاشتغلام محمد موسوی کارگردان و تهیه کننده تله فیلم «به خاطر من» در گفتگو با خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، در توضیح چگونگی تولید این تله فیلم اظهارداشت: محصول سال 1395 است که با همکاری سه نهاد سینمایی حوزه مهاجرین «برادران فیلم»، «مام میهن»، «قلب آسیا» و با سرمایه‌گذاری گروه ساختمان سازی مهاجر تولید شد.

این کارگردان افغانستانی با تشکر از تمامی مسئولان سینمایی و اداره کل اتباع و مهاجرین استان قم بیان داشت: من تمام سعی و تلاش خود را در این فیلم کرده‌ام تا برای نخستین بار در تمامی مراحل ساخت فیلم از استعدادها و ظرفیت‌های موجود در بین مهاجرین افغانستانی استفاده کنم به شکلی که از مدیر تصویر برداری و گریمور گرفته تا همکارانم دیگر بخش‌ها تماما از مهاجرین افغانستانی بودند.

موسوی یادآور شد: فیلم‌نامه این فیلم خود بخشی از یک فیلمنامه بلند سریالی به همین نام است که در حال حاضر در مرحله پیش تولیدش هستيم.

گفتنی است داستان این تله فیلم 40 دقیقه‌ای داستان زندگی یک زوج جوان افغانستانی را روایت می کند که شخصیت اول مرد فیلم با بازی امیر حسین عالمی با برنامه ریزی یک نقشه سعی در جدا شدن از همسر فعلی خود را دارد که در ادامه....

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار