توهین دوباره آقای وزیر به جای عذرخواهی

وزیر راه و شهرسازی این بار، خبرنگاران را به جریان‌های موهومی وابسته دانست که برابر ملت ایستاده، ثروت ملت را به یغما برده و جز لجاجت و عناد هیچ چیز ندارند!

توهین دوباره آقای وزیر به جای عذرخواهیبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، چند ماهی است که به دلایل نامشخص وزیر راه و شهرسازی در برخورد با مردم و رسانه‌ها رفتارهای عجیبی دارد. در روزهای پایانی سال گذشته آخوندی رفتار ناشایستی را در برابر یک شهروند خانم در فرودگاه مهرآباد داشت. رفتاری که طیف عظیمی از انتقادات را برای وزیر دوستدار حقوق شهروندی به دنبال داشت.
 
در جدیدترین برخورد نیز وزیر راه و شهرسازی چهارشنبه‌ گذشته در حاشیه جلسه هیئت دولت، حاشیه‌ساز شد. وی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر این‌که آیا ایرباس سوم وارد شده به ایران مرجوعی کشور کلمبیا است، گفته بود: «مرجوعی یعنی چی، این حرف‌های عجیبی است. خبرنگار باید یک جُو عقل داشته باشد».
 
وزیر راه و شهرسازی در ادامه پاسخگویی به افکار عمومی میکروفون خبرنگار را گرفته و می‌گوید: «شما حرفه‌ای نیستید و از خبرنگاری سر در نمی‌آورید، بروید بابا.»
 
هرچند که این گونه حرکات و توهین‌ها از سوی مسئولان ارشد و وزرای دولت تدبیر و امید در حال عادی شدن است اما بسیاری از رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی به این حرکت واکنش نشان دادند.
 
روزنامه وطن امروز در تیتر یک خود با عنوان «لات بازی در پاستور» نوشت: وزیر راه در حیاط ریاست جمهوری به جای پاسخ به سوال خانم خبرنگار میکروفن را از دست او کشید و پرتاب کرد.
 
روزنامه افکار نیز در گزارشی با عنوان «گردنکش‌ترین وزیر اعتدالی » نوشت: رای اعتماد سلسله وار نمایندگان مجلس به وزیر پرحاشیه و سرکش دولت به نظر ناظران سیاسی به عنوان اصلی‌ترین دلائل ترکتازی‌های آخوندی برشمرده می‌شود. وقتی یک وزیر احساس مصونیت از تنبیه نمایندگان ملت را در خود احساس می‌کند، قطعا سرنوشتی غیراز آخوندی نخواهد داشت.
 
روزنامه جوان نیز در گزارشی با عنوان «درگیری پرخاشگرانه دولتمردان با سوال!» نوشت: قطعاً روحاني همانطور كه آخوندي ميكروفون را از دست خبرنگار دختر قاپيد، سعي مي‌كند براي روزهاي باقيمانده تا انتخابات، ميكروفون‌ها را از جلوي وزيران بداخلاق خود بقاپد و آخوندي را با عتاب بيشتري از عتابي كه وزير با خبرنگار داشت، خطاب خواهد كرد كه فعلاً ساكت باش! روحاني كه با عناوين «راستگويان»، «اميد» و «تدبير» وارد انتخابات شد و دولت خود را روي پايه اين شعارها قرار داد، حالا اميدي به تدبير برخي وزرايش در راه باقي مانده تا انتخابات نداشته باشد و نتواند درباره چرايي اين همه عصبانيت همكارانش، راستش را به مردم بگويد.
بر خلاف رسانه‌های اصول‌گرا، رسانه‌های اصلاح‌طلب که همیشه دم از آزادی اندیشه می‌زنند در قبال این حرکت سکوت اختیار کردند!
 
از سوی دیگر محمد دهقان عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی در واکنش به  برخورد نامناسب عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی با یک خبرنگار، گفت: وزیر راه و شهرسازی وقتی با سوال خبرنگار موضوع خرید هواپیما که از سوی دولت محرمانه و حساس جلوه داده شده، مواجه می‌شود خود را در یک دوراهی دید لذا ممکن است از نظر وزیر محترم هزینه برخورد تند با خبرنگار به مراتب از هزینه شفافیت قرارداد مربوط به هواپیما کمتر باشد.
 
وی با تاکید بر نامناسب بودن برخورد وزیر راه با خبرنگاران افزود: طبیعتا زمانی که وزیری علی‌رغم نص قانون اساسی به سختی حاضر است اموال خود را و شرکت‌های تحت مالکیت خود و خانواده و اطرافیانش را به قوه قضائیه اعلام کند انتظار مردمی بودن از اینگونه افراد مطابق واقع نیست.
 
توهین آخوندی همچنین در شبکه‌های اجتماعی بازتاب بیشتری داشت به طوری که حتی برخی کاربران حامی دولت نیز از این حرکت سرخورده شده و حرفی در مقام دفاع نداشتند.
حدود 24  ساعت بعد و پس از واکنش‌های متعدد به رفتار توام با خشونت وزیر راه و شهرسازی، آخوندی طبق روال چند ماه اخیر باز هم دست به قلم شد و این بار در خصوص رفتار خود با یکی از خبرنگاران در حاشیه جلسه هیئت دولت به جای عذرخواهی، در توهینی دیگر این بار خبرنگاران را به جریان‌های موهومی وابسته دانست که برابر ملت ایستاده، ثروت ملت را به یغما برده و جز لجاجت و عناد هیچ چیز ندارند.
آخوندی در مطلب خود نوشت: جریانی که تخم ناامیدی می‌افشاند و در عین حالی که خود سهم اصلی را در ایجاد وضع نابسامان کنونی کشور دارد، در لباس یک مدعی تمام عیار ظاهر می‌شود. آنان که در جریان به یغما دادن ثروت ملت و آینده این نسل و نسل‌های بعدی یا مشارکت داشته‌اند و یا حامی بوده‌اند، اکنون هر تلاشی برای توسعه و آبادانی و بازگرداندن عزت ایرانیان را در هاله‌ای از شک و تردید و دودلی فرو می‌برند.
باور کنید که من بسیار صبورم لیکن با جریانی مواجهیم که جز لجاجت و عناد هیچ چیز ندارد. البته می‌پذیرم که باز باید صبورتر بود».
این اظهارات توام با توهین آخوندی این سوالات را  به ذهن متبادر می‌کند که آیا پرسش از وزیر راه و شهرسازی درباره محدودیت‌های تحمیل شده به ایران با خرید هواپیماهای آمریکایی و فرانسوی «افشاندن تخم‌ ناامیدی» است؟
 آیا پرسش درباره مرجوعی بودن هواپیمای تازه وارد هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «لجاجت و عناد» است؟
و سؤال دیگر آنکه آن همه شعار دولت درباره نقدپذیری و شفافیت و... چه شد و کجا رفت؟!
 
 
منبع: روزنامه کیهان
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۰۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۵ ۰۸ خرداد ۱۳۹۶
اگه وزیری با این مسئولیت سنگین و وزارتخانه ای پرچالش مطلبی رو غیر عمد بیان کرد اولا نباید به دولت نسبت داد ثانیآ باید کمی خودمون رو جای اون بزاریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۲۱ فروردين ۱۳۹۶
خواهش می کنم اسم وزیر بر روی این شخص نالایق نگذارید هیچ فهم و ادبی در این شخص مشهود نیست.
Iran (Islamic Republic of)
منصوره
۱۱:۰۹ ۲۰ فروردين ۱۳۹۶
وقتی که رئیس جمهور در ازای هر اعتراضی که به عملکرد دولت میشه در برابر چشم ملت و جهانیان مثل بچه ها شروع میکنه به توهین وتحقیر ملت و معترضین رو بی سواد و عوام که فقط باید آبگوشت بز باش بپزند معرفی میکنه باید وزیر بد اخلاقش چنین کنه.
آخه فکر کردند مردم نفهمند.بابا مردم به خاطر وجود رهبر عزیز ساکتند.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۸:۱۷ ۲۰ فروردين ۱۳۹۶
میگم وزیر جان بیمه هستن دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۵ ۲۰ فروردين ۱۳۹۶
والله ما یه ريس جمهور باهوش و سیاسی و پر جربزه مث پوتین نداشیم یکی که لایق باشه همه خوبن ولی ريس جمهور نمیتونن بشن چون بلد نیستن کاش یه خوب بیاد
Iran (Islamic Republic of)
........
۰۲:۲۴ ۲۰ فروردين ۱۳۹۶
واقعا متاسفم برای این دولت.....
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۰:۴۷ ۲۰ فروردين ۱۳۹۶
بنده ابتدا فکر می کردم خب وزیر هست ودرگیر وفشار روحی فیزیکی باعث شده چنین برخوردی داشته باشد .ولی زمانی که ایشان از این عمل ناشایست خودشان عذر خواهی نکردند دیگر نظرم عوض شد واحساس کردم که بعضی انسانها بعضی سمت ها در لیاقتشان نیست
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۲۳:۱۳ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
واقعا واسه آقای آخوندی متاسفم این چه طرز برخورد با یه خانومه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۷ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
اونی که میگه بهترین وزیرورئیس جمهور همینا هستن لابد تو خوردن بیتالمال ازاین مردم چیزی بهش رسیده خودش نجومی بگیره که هواشونوداره.اخه ادم باید خیلی خنگ باشه که این همه افتضاح واضح رو نبینه ازهرکی بپرسی چشم بسته الطاف این اقایونو برات میشمرن حتی یه بچه.توازکجااومدی که ازبدبختی این مردم خبرنداری وقربون صدقشون میری.جناب نجومی بگیر چشمتوبازکن درست خطاهاشونو.توهین هاشونو بی ادبی هاشونو ببین ببین خوب ببین.تویی که خودتو زدی به خنگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۱ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
اشتباهی ایشون وزیر شدن.البته ازماست که برماست.تازه اولشه .هرچه بگندد نمکش میزنند.وای به روزی که بگندد نمک!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
پول کجاس هست‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
توهین به مردم ورای اعتماد مجلس محترم
Germany
مراد
۱۹:۱۲ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
سلام رئیس جمهور کره‌جنوبی را در نظر بگیرید وجواب بدهید اگر اعضایی دولت ما در کشور کره جنوبی خدمت می کردند با وضعیت بدانها چگونه برخورد می کردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
خداصبرمون بده بااین مسولین بی کفایت خدایاصاحب اصلی رابرسان العجل یاصاحب الزمان عج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۷ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
سلام اخر راه رسیدند بزار هر کاری دلشون میخواد بکنند ملت هم یه صبری دارند امان از اینکه صبرشون تمام بشه. واوللامیشه.
Iran (Islamic Republic of)
پدرام
۱۷:۳۷ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
کار وزیر با اینکه من طرفدار روحانی هستم خیلی غلطه اما کاش باشگاه خبرنگاران هم بی طرف باشه و طرفدار حزب و گروه خاصی نباشه انشالله
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۷:۱۴ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
وزیر آخوندی رفتار و حرکاتی غیر حرفه ای دارد مخصوصاً رفتارشان در فرودگاه که توهین به شخص نبود توهین به یک ملت بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
واقعا کابینه حسن انگار از مابهتران هستند....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۸ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
این دولت دیگر خواب شو ببینت که مردم رای
به این ها بدهند انشالا چند روزه دیگر رفع زحمت
میکن
Iran (Islamic Republic of)
یکی از مردم
۱۶:۲۶ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
چرا آخوندی بین بد و بدتر،بد رو انتخاب کنه؟ کشته ی این شفافیت ام به خدا...
United States of America
مملی
۱۶:۱۶ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
این وزرا باید برن یه 150 واحدی نحوه حرف زدن و آداب معاشرت بیاموزند...
Iran (Islamic Republic of)
حسینی
۱۶:۱۳ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
کلا همه فشار روشونه. چون هرکار میکنن وضعیت مملکت درست بشو نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
"آقای روحانی از این ببعد وزیری انتخاب کن که با این جریان عنود و لجوج از 38 سال پیش آشنا باشد تا نگویند . .. . دچار شده
Iran (Islamic Republic of)
عسکری
۱۵:۵۲ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
وقتی وزیر باشی,نیازی به ادب ونزاکت نیست مخصوصا که لیبیرالیست هم باشی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
ببخشید کلا این دوره چهارساله هیچ کدومشون بامردم نبودن جز تعدادمعدودی اینا داشتن چپاول میکردن وقت نداشتن دردمردمو بفهمن اخرای کارشونه میخوان نهایت چپاول روداشته باشن خبرنگارانمیزارن.کم خوردن وبردن عصبانی هستن کارشون نداشته باشین.زمان استیضاح باید برکنارمیشد ولی که میتونه حرف بزنه پررویی هم حدی داره اقای وزیزبی ادب روحانی
Iran (Islamic Republic of)
رامین
۱۵:۴۰ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
ادب مرد به از دولت اوست ....
Iran (Islamic Republic of)
عباس.غ
۱۵:۳۹ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
منطق هرانسانی چون می بیند تمام ابزارهای تاخت و تاز از او درحال گرفته شدن است. معمولاً جنون است. حال روحانی و وزرای او. مخصوصا آخوندی. وقتی مجلس بابی تدبیری به اين وزیر بی ادب رای دوباره می دهد. خوب همین می شود. انشاالله این دولت اولین دولت چهار ساله باشد. که همین است.پس بیچارها مقصر نیستند. ....!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
کاش به جای زوم کردن روی مسایل ناچیز روی مسایل مهمتر زوم میکردین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
مردم باید مشت محکمی در ار انتخابات بر دهن اخوندی بزنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
وقتی این آقا استیضاحش تو مجلس ماستمالی میشه میخواستی پر رو نشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
اگر تو المان یا یک کشور اروپایی اینکارو میکردی الان سر کار نبودی جناب اخوندی !!
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۲۲ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
سلام به همه دوستان موافق و مخالف
ازتون عاجزانه خواهش ميكنم كه به يه دولت خوب و سالم و خادم رأي بدين
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۵:۱۹ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
جناب آخوندی اول حرف زدن رو یاد بگیره بعد اشتباه گرفته فکر میکنه هنوز دوران خان وخان بازیه . .جالب اینه که دولت دم از حمایت از حقوق زنان رو میزنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
كلا كابينه روحاني از دم نا كارآمد و بي لياقت هستند
Australia
امیر
۱۴:۵۸ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
به نظرم مقام معظم رهبری باید ورود کنند و این ظالم رو به جای خودشون بنشانند و همچنین برخوردی عبرت اموز نمایند تا مردم دلسرد نشوند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
وجود این وزیر نتیجه حماقت نمایندگان مجلسه که لابی گری نتونست عزتشون رو حفظ کنه و حالا با نماینده ای سر و کار داریم که هر کاری بکنه به خاطر قدرت لابی گری و نه خدمت بالا در قدرت خواهد ماند و دیگه هیشکی براشمهم نیست از مردم گرفته تا خبرنگار فقط سیبیل چند تا نماینده رو چرب بکنه که بهش رای اعتماد بدن و دیگه هیشکی هیچ کاری نمیتونه بکنه
مگه ما کره شمالی هستیم که اون اتفاقا بیفته ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
تنه وزیر بهداشت وراه بهم خورده هردو نیاز به تقدیر نامه با ادب ترین افراد رو دارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
هوووووووووف چقد رو اعصابه این دولت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
خبرنگاری شغل سختی هست.خبرنگاران باید واقعیتها و مشکلات جامعه و مردم رو به گوش مسولین برسونن و متاسفانه یه عده که منافع کلانشون رو از دست میدن شروع به خبرنگارآزاری میکنن.با دیدن رفتار این وزیر با خانم خبرنگار کشورمان، یاد "یارا عباس " خبرنگار خانم و شهید تلوزیون سوریه افتادم که برای تهیه گزارش و نشان دادن جنایات تروریستها، در میدان جنگ حضور داشت و عاقبت به شهادت رسید.
Germany
وحید
۱۴:۳۱ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
واقعا متاسفم بابت داشتن همچین وزرایی که فقط به فکر پر کردن جیب خود هستند و یک کار مفید برای مردم انجام نمیدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
اگر ملت بیدار باشد، هیچ فسادی مجال رخ دادن نخواهد داشت. باید بیدار باشیم. باید مواظب باشیم به چه کسی رای می دهیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
بنده یه روانشناس خوب سراغ دارم معرفی کنم ؟.... شاید جواب بده.
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۳:۴۷ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
جناب روحانی با کنارگذاشتن این وزیررای بیشتری خواهید گرفت .حالا گوش کنید .بجای عذرخواهی .بازم بی حرمتی میکنه .واقعا که .
Australia
لطیفه روز
۱۳:۴۷ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
از این به بعد باید بچه ها رو با اسم این آقا بترسونیم .ههههههه
Iran (Islamic Republic of)
پیمان
۱۳:۴۰ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
تو خوبی آخوندی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
سلام عزیزان خودتونوخسته نکنیداونابه حرفای مااهمییت نمیدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
سلام عزیزان خودتونوخسته نکنیداونابه حرفای مااهمییت نمیدن
Iran (Islamic Republic of)
آملی ریکا
۱۳:۳۰ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
بالاترین مرجع و نهاد کشور میگه من خدمت گذار مردمم
اما این وزیران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
مصداق بی شخصیتی و عدم تناسب هویت و جایگاه در ایشان کاملا واضح است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
مصداق بی شخصیتی و عدم تناسب هویت و جایگاه در ایشان کاملا واضح است .
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۲۲ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
وزیر باید نوکر مردم باشه نه انقدر گستاخ
-
ناشناس
۱۳:۱۶ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
وای به حال ما که نماینده های مجلس به این آقادوباره رای اعتماددادند.
-
محمد
۱۳:۱۳ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
وزیر راه و وزیر صنایع از نالایق ترین افراد دولت روحانی هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
جک سال گفتی بدون تردید ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
تا تو اقتصاد فساد و رانتخواری و...که ربطی به دشمنان ندارد میگن دسیسه دشمنان تا بی ادبی میکنن به بهانه صحبتهای مغرضانه و...این مسئله از خیلی سالها قبل که همیشه میگفتن هیس شروع شد و الان دیگه... خلاصه ریشه رو در راس دولت نمایندگان مجلس که رای اعتماد میدن حالا مصلحت رو به عدالت ترجیح میدهن و قوه قضاییه هم که...
Iran (Islamic Republic of)
کاظم
۱۳:۰۰ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
هر چی که پیش میاد تقصیر خود ملته اخوندی همونیه که کمیته صیانت از ارای موسوی دستش بود توی مجلس استیضاح شد همه ثروت ودارایی خودشو فامیلاش رو شد ولی باز همین نمایندگان ساده بهش رای دادند قشنگ معلومه همه با هم خوشن ملت هم تا صداش در نیاد همین آش و کاسه هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
هرچه سرمان میاد حقمونه......امام حسین مرگ باعزت رو ترجیح داد بر زندگی با ذلت.اما ما....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
واقعا متاسفم برا خودمون.اینم نتیجه اعتماد به دولت تدبیر وامید با اون شاه کلیدش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
منافق که شاخ و دم نداره!
از درون یه جور و از برون جور دیگر
چقدر هم ادعای کلاس و ادب و تدبیر و امید و گل و بلبل و موفقیتشون میشه !!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۲:۵۱ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
دم انتخابات هر چه میخواین جو سازی کنین علیه دولت محبوب روحانی، واقعا یعضی ها لیاقت ی رئیس جمهور خوب که اینطوری بعد 8 سال ویرانی کشور رو دوباره ساخت رو ندارن. حقتون همون احمدی نژاده واقعا
-
مانی مستوفی
۱۲:۴۹ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
دولت تدبیر وامید شده پرورشگاه قلچماقها و الواتهای چاله میدونی...اون ازون رفتار سخیف وزیر بهداشت با فرماندار بدره واینهم ازین بزن بهادری وزیر راه با این خبرنگار مظلوم...واقعا سفیه هستن اگه دوباره با این لجنهای اخلاقیشون در سودای رای آوردن مجدد باشن
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۱۲:۴۹ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
بعضی ها لیاقت بالا بودن را ندارن بخواطر اونه بالا بودن بهشون فشار اورده
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۱۲:۴۶ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
از وزیر 9000ملیاردی بیشتر از این نتظار نیست.این نتیجه از بالا نگاه کردن به مردم است .رهبری که خود را خادم مردمش میدانست حالا یک وزیر احمق خود را طلب کار مردمش میداند.البته بیشتر از این انتظار نبود از این دولت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
ترامپ وامثال اخوندی از یک .... تغذیه میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
دولت قبل خوب بودکه تمام مملکت رابه تاراج برد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
مردم تو رو خدا دیگه اینا رو سر کار نیارید ، دیگه خسته شدیم از توهین ، بی کاری ، رکود، جنسای بنجل اینا وقتی رفتارشون اینه نتیجه عملکردشونم در همین حد ، یا حتی بدتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
قحط الرجال امده این شده وزیر؟
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۲:۲۵ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
احسنت به وزیر راه
باشگاه خبرنگاران جوان از رسانه های وابسته است که بر هیچ کس پوشیده نیست شما به عناوین مختلف میخواهید که بر ضد دولت کار کنید آخوندی یکی از بهترین وزرایی است که در طول تاریخ جمهوری اسلامی به خودش دیده .
درست گفته آخه این چه سوالیه؟ مرجوعی در هواپیما یعنی چی؟ وقتی سواد ندارید نرید پیش یک وزیر.
آخوندی دمت گرم دفعه بعد میکروفون رو بکوب تو سرشون اینا از اینکه شما با مسکن مهر که این همه سرمایه ملت و بیت المال به باد رفت و انتظار داشتند شما سرپوش بزاری ناراحتند.
Germany
ahmad
۱۲:۲۱ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
چنذ ماه دیگه از وزارتشان نبوده تا خر باید برود دست فروشی کند اون و روحانی بی کفایت
United States of America
یکی
۱۲:۱۲ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
تا زمانی این سیکل مزخرف این دستگاه رو حمایت کنیم . تا ابد اینها به کارشون ادامه می دهند. گستاخی تا چه حد که ملت رو گوسفند فرض کردن. .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
وزیر شجاع دمش گرم جواب ... را باید اینجوری داد
Estonia
حامد
۱۱:۵۴ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
مسئولیت همه این اتفاقات متوجه مجلس هست ، مجلسی که مسئول نظارت بر رفتار و عملکرد وزرا هست و در یک استیضاح نمایشی به این وزیر بی فرهنگ دوباره رای اعتماد داد ، نشانه های مشکوکی از مجلس و دولت نمایان می شود .
دست ها همه در یک کاسه و سر ها همه در یک آخور ...
Estonia
حامد
۱۱:۵۴ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
مسئولیت همه این اتفاقات متوجه مجلس هست ، مجلسی که مسئول مراقبت بر رفتار و عملکرد وزرا هست و در یک استیضاح نمایشی به این وزیر بی فرهنگ دوباره رای اعتماد داد ، نشانه های مشکوکی از مجلس و دولت نمایان می شود .
United States of America
ناشناس
۱۱:۴۸ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
اگه این خبرنگار ، خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان نبود باز هم با این آب و تاب پیگیر موضوع بودید عایا؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
لعنت بر این دولت بی کفایت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
امام خمینی با آن بزرگی میگفت ای خاک بر سر من اگر بخواهم از این موقعیتی که مردم برای من ساخته اند سوء استفاده بکنم حالا این آقایان را ببینید . چگونه حرف میزنند و چگونه عمل می کنند . وزیر بهداشت ، وزیر راه و ....
Iran (Islamic Republic of)
آقای مهدی عابدیان زیدی
۱۱:۳۹ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
وزیر راه به علت غرور داشتن کاذب از حکومت جمهوری اسلامی ایران خارج می شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
باز خواست.
شورشو در اوردی دیگه
-
ناشناس
۱۱:۳۴ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
,وقتی مسئولین خانه های آنچنانی دارن وکاخ نشین هستند مردم رو آدم حساب نمی کنن که پاسخ گوباشند .ناراحت نباشید آخه خبر نگار هم مثل مسافرین قطار که به پابوس امام رضا می رفتن بیمه است .
Iran (Islamic Republic of)
حاجی
۱۱:۲۸ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
در جواب اینکه گفت بروید بابا باید بهش میگفتن من رو با بابای عوضیت اشتباه نگیر ....
Iran (Islamic Republic of)
انصاف
۱۱:۲۲ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
بی انصافی و بی عدالتی بالاتر از این نیست که رویکردهای بسیار نادر و مثبت دولت به بازیچه مغرضان قرار بگیرد. هواپیمای نو را مرجوعی می خوانند در حالی که 38سال فقط می توانستیم هواپیماهای دست دوم آن هم از کشور ثالث با قیمت چند برابر بخریم. معلوم می شود دروغگو و حقه باز چه کسانی هستند. البته مردم عاقل خوب می دانند. رئیس جمهور هم به مردم نگفت بی سواد بلکه بهبی سوادان خود خواه و انحصار طلب گفت که درست هم می گفت. چون آنانم که این ژست های دروغین شما را باور کنند، واقعا بی سوادند.
Australia
ناشناس
۱۳:۴۳ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
داداش ای که گفتی یعنی چه
Australia
ناشناس
۱۱:۲۱ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
خیلی متأسفم میخواستم بگم برای مسئولین ، حرفم و قورت دادم ـ میگم برای خودم و مردم ـ واقعاً چرا ما مردم در این خصوص به مسئولین پاسخگو نیستیم ؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟! خانم خبرنگار ؛ لطفاً از این به بعد از مردم جهت خدمت رسانی بهتر به کارکناس دولت سوال کنید نه مسئولین زحمتکش و خدوم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
تیتر و خبر ربطی به هم نداشتن
چرا به موضوع تیتر نپرداختید؟؟؟
اینا همش مطالب قدیمی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
به کوری چشم باشگاه خبرنگاران جوان رای ما دکتر حسن روحانی عزیز
Iran (Islamic Republic of)
mohamad
۱۱:۱۷ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
روزی اشتباهات بزرگ این دولت و این وزیر بی اعصاب مشخص میشه که این هواپیماها با توجه به سیستم کنترل از راه دوری که فرانسوی ها روی هواپیماها گذاشتن و در دست کارخانه سازنده هواپیماست دیگه روشنه نشه و همگی متوجه عمق فاجعه و هدر دادن سرمایه این مملکت به دست این دولتمردان میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
سلام همین وزیر راه نبود که متخصص زد سوسیالیم وکمونیست بود وافاضات ضد سوسیالیسم می کرد به نفع سرمایداری امریکائی اضهارات این وزیر در ضدیت سوسیالیسم همانند یک مامور امنیتی سی ای ا است ومن دفاع از سوسیالیسم ندارم منهی وزیری که مسئولیت ملی خودش رانمی داند همبن می شود حدود صد سال است که همه دولتها نسبت به نیمه شرقی ایران بی تفاوت هستند واز ظرفیتهای نیمه شرقی ایران استفده نکردهاند وانکار هم بیمان انکلیس هستند برای حفظ مستعمره هند انکلیس همین وزیر طرح ازاد راه غربی ایران را با مشارکت ایتالیائیها در کوههای زاکرس می خواهد اجرا کند که کل محیط زیست زاگکرس رانابود خواهد کرد وبندر جاه بهار ومکران را که می تواند منافع بسیاری برای ایران داشته باشد نادیده می کیرند به همراه کریدور راه اهن جاهبهار تا ترکمنستا
Iran (Islamic Republic of)
رهگذر
۱۱:۱۶ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
این آقا به جای عذر خواهی دوباره بی ادبی کرد متاسفم مثلا دولت تدبیر و امید من جای خبرنگار بودم میزدم به سیم آخر این خبرنگار چیزی نمیگه و...‌‌‌‌‌‌‌
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۱:۱۳ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
میشه نامه ی ایشونو هم اینجا بذارین تا بخونیمش.
-
ز -م
۱۱:۱۱ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
بی احترامی این آقا به یک خبر نگار نبود بی احترامی به یک ملت بودوبي احترامي به نمايندگان بي بخاري است كه دوباره به وي راي اعتماد دادند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
قای وزیر اگر شما کار اشتباهی انجام ندادید پس می شد منطقی جواب خبرنگارو بدید.
Iran (Islamic Republic of)
سید جمال
۱۱:۰۵ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
خداوند اینطوری رسوامیکنه افرادمغرور ومتکبررا
-
امیر
۱۰:۵۹ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
نمایندگان این وکلای مردم در خصوص استیضای وزیر باید حالا شرمنده باشند .
Iran (Islamic Republic of)
رضایی
۱۰:۵۷ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
استعفا بده برو... .
Iran (Islamic Republic of)
ایران دوست
۱۰:۵۵ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
خودشونم میدونن کارشون تمومه. عصبی شدن خب. عیب نداره دو ماه دیگه میرن . این رفتار ترامپی بین آقایون عادی شده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
بی احترامی دولت به خبرنگارا تمومی نداره؟!!
متأسفم براتون به من بیشتر از خبرنگارا برخورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
معمولا سئوالات خبرنگاران از مسئولین برگرفته از افکار عمومی و مردم است که با پاسخگویی صحیح مسئولین جواب مردم داده شده و جلوی شایعات بعدی هم گرفته میشود ولی برداشت از این رویداد بی احترامی جناب وزیر به خبرنگار یا مردم فکر میکنم به صحت سئوال بوده و نگرانی و عصبانیت آقای وزیر از لو رفتن اطلاعات محرمانه بوده وگرنه وزیر محترم دولت بی تدبیر و ناامید یک کلمه بگو صحت ندارد و خلاص
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
روحانی بروووو خونه
United States of America
ناشناس
۱۰:۴۷ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
این وزیر تو کره بود تا الان حکمشم بریده بودن و پشت میله های زندان بود ولی شانس آورده که تو کشوره ایرانه
انقد رشوه گرفته اختلاس کرده مجلسو دولت هم پشتش وایسادن گستاخ شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
با سلام. ببینید ملت نجیب ایران خیلی وقته بد بخت شده. هر کسی بر سر کار بیاد. مملکت را می چاپد تحت لوای اسلام. به این مردم خیانت می کنن. خدا ذلیل کند آن کسانی که که به این مملکت و ملت خیانت میکنن. دین و اعتقاد مردم را از بین بردن. ببین این آقا چقدر پشتش گرمه که این برخورد را میکنه. چون اینا همه از هم اتو دارن
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۱۰:۴۶ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
دولت روحانی بدترین دولت تاریخ ایران بوده و خواهد بود به سبب اختلاص های کلان بانکی که رو نشده
من از همین سایت اولین اخطار جدی خودم رو به آخوندی میدم که اگر بخواد مال ملت رو بخوره و طبق معمول گردنکشی کنه و به شعور و فهم ملت توهین کنه تمام اسنادی که از این آقا در قالب وام های بلاعوض کلان در طی وزارت و همچنین اسناد پورسانت های ایشون در مناقصه های دولت توی اینترنت پخش میکنم.
در صورتی که از کل ایران عذر خواهی نکنی و استعفا ندی بلایی که سر فانی آوردم سر تو هم میارم.
این پیام تیم هکر jamaran pc به آخوندی هستش به گوشش برسونین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
بای بای روحانی
۱۲
آخرین اخبار