کرمانشاه؛

برگزاری جلسه کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید

یکصدوهفتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضوررحیمی معاون امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری کرمانشاه رستمی قائم مقام سازمان و کلیه اعضای این کارگروه برگزار شد.

به گزارشگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازکرمانشاه؛رحیمی در این جلسه با مهم دانستن کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید افزود: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) امسال به عنوان سال اقتصادی مقاومتی - تولید و اشتغال نام گذاری شده، بنابراین نقش این کارگروه به عنوان تسهیل کننده تولید، بسیار با اهمیت خواهد بود و لازم است جلسات به طور منظم و هفتگی با حضور کلیه اعضاء برگزار شود.


وی افزود: اشتغالی پایدار خواهد بود که بر پایه تولید بنا شده باشد، بنابراین ضمن تسهیل در امور تولید باید به فکر جذب سرمایه گذاری در بخش های مختلف تولیدی اعم از صنعتی، فنی و مهندسی، کشاورزی و ... باشیم و با فکر و اندیشه مشکلات مردم را حل کنیم سال گذشته بیش از 67 جلسه کارگروه ستاد تسهیل برگزار شده که نتایج خوبی در حوزه تولید و رفع مشکلات آنها داشته است .

در این جلسه مشکلات تعدادی از واحدهای صنعتی از قبیل شرکت صنعت گستر سدید، شرکت کاشی بیستون، شرکت شاهو بتن جوانرود، پارس پاژنگ و شرکت تافته شیر غرب آناهیتا بررسی شد و تصمیمات لازم به منظور رفع مشکلات آن ها اتخاذ گردید.

مشکل بدهی معوق بانکی، بخشودگی جرائم مالیاتی، تقسیط و استمهال بدهی های بانکی و... از عمده مشکلات این واحدهای صنعتی بود .

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.