کرمانشاه؛

تلاش برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: کمیته امداد استان از تمامی ظرفیت ها و امکانات خود برای اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در نام گذاری سال ۹۶ به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید اشتغال و تحقق این شعار بهره می گیرد.

به گزارشگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازکرمانشاه؛حسین خدرویسی با یادآوری اینکه در سال ۹۵ به منظور تحقق شعار اقتصاد مقاومتی پنج هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد اجرایی شده است،تاکید کرد: بیش از۷۵ میلیارد تومان اعتبار در قالب تسهیلات اشتغال برای ایجاد این فرصت های شغلی در اختیار مددجویان تحت حمایت در استان کرمانشاه قرار گرفته است.


وی یادآور شد: ۶۴ میلیارد تومان از تسهیلات اشتغال پرداختی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان در سال ۹۵ از محل اعتبارات قرض الحسنه بانک های عامل و مابقی آن از اعتبارات داخلی امداد تامین اعتبار شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه اظهار کرد: کمیته امداد استان طی سال ۹۵ در میان ۳۱ استان کشور رتبه برتر کشوری را برای ایجاد فرصت های شغلی به خود اختصاص داده است.

ارائه آموزش های رایگان فنی و حرفه ای، پرداخت تسهیلات اشتغال زایی، اجرای طرح های شغلی و اعمال نظارت های فنی و تخصصی بر طرح های اشتغال مددجویان چهار گام اصلی در خودکفایی و توانمندی خانوارهای  تحت حمایت به شمار می رود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار