اهواز؛

حل مشکل کمبود آب در بخش الوار گرمسیری با اجرای طرح آبرسانی

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی خوزستان از اجرای 2 طرح آبرسانی بمنظور حل مشکل کمبود آب در بخش الوار گرمسیری اندیمشک خبر داد.

حل مشکل کمبود آب در بخش الوار گرمسیری با اجرای طرح آبرسانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ درویشعلی کریمی، مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی خوزستان اظهار داشت: این 2 طرح که امسال اجرا می شوند شامل حفر 2 حلقه چاه در بخش الوار گرمسیری است که از محل اعتبارات صندوق توسعه تعاون حفر می شوند.

وی تصریح کرد: در خصوص چاه بیدروبه نیز با توجه به سفر استاندار خوزستان، پیگیری لازم انجام خواهد شد.

کریمی بیان داشت: در سال 94 در راستای حل مشکل کمبود آب مناطق روستایی خوزستان، 11 طرح مهم آبرسانی اجرا شد که نقش مهمی در رفع دغدغه های این بخش داشت.

فریدون حسنوند، نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: باید با یک طرح جامع و برنامه ریزی درست، مشکلات آبفا در حوزه بخش الوار گرمسیری را حل کرد.

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت آبی خوبی در منطقه موجود است و باید از این ظرفیت برای حل مشکل کمبود آب منطقه استفاده نمود.

حسنوند اذعان داشت: حفر 2 حلقه چاه در منطقه امیر سیف و پایتخت گلزار در اندیمشک نیاز است که از سوی مسئولان استان نیازمند پیگیری سریع برای حفاری و تجهیز است.
نماینده مردم اندیمشک افزود: علیرغم وجود منابع ارزشمند در منطقه، تعداد زیادی از روستاهای بخش الوار گرمسیری در تابستان با افت شدید فشار آب همراه هستند.

پیمان جهانگیری، فرماندار شهرستان اندیمشک نیز با اشاره به مشکلات آب در بخش الوار گرمسیری بیان کرد: حل دغدغه ساکنان مناطق روستایی در حوزه آب می تواند عامل مهمی در جلوگیری از مهاجرت روستاییان باشد.

وی افزود: در بررسی به عمل آمده عمده مطالبه مردم در بخش الوار گرمسیری آب است.
جهانگیری تصریح کرد: تخصیص اعتبار در این زمینه بخش زیادی از مشکلات مردم را حل خواهد کرد.

فرماندار اندیمشک گفت: کمبود نیرو در بخش آبفا روستایی نیز یکی از مشکلات موجود است.

یکی از مهم ترین مطالبات مردم و ساکنان در بخش الوار گرمسیری مشکل آب می باشد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.