اهواز؛

نوروزی سرمربی استقلال اهواز شد

مالک باشگاه استقلال اهواز پس از سقوط تیمش به لیگ دسته دو کشور،تصمیم گرفت مربی دیگری برای 4 دیدار باقیمانده معرفی نماید.

نوروزی سرمربی استقلال اهواز شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ تیم فوتبال استقلال اهواز که به لیگ دسته دو کشور سقوط کرده است، سرمربی خود را برای 4 دیدار باقی مانده در لیگ یک مشخص کرد.

ارسطو جهانداری، مالک باشگاه استقلال اهواز با تایید این خبر، بیان کرد: پس از جدایی سیاوش بختیاری زاده، علی حنطه را به عنوان سرمربی آوردیم که البته با او قرارداد نبسته بودیم و بعد هم که او رفت، پس از او نیز بابایی، مربی تیم وظایف سرمربی را انجام می داد.

وی اظهار داشت: پس از اینکه آقای صادقی را هم به عنوان مدیرعامل انتخاب کردم، او به من گفت که می خواهد آقای مسعود نوروزی را برای 4 بازی باقی مانده به عنوان سرمربی کنار تیم بگذارد و من هم گفتم نسبت به وی شناختی ندارم و اگر خود شما شناخت دارید، مشکلی نیست. بر این اساس نوروزی روز گذشته (پنجشنبه) به عنوان سرمربی تیم انتخاب شد و بابایی هم به عنوان مربی کنار وی کار می کند.

جهانداری افزود: به هر حال من از زمانی که صادقی را به عنوان مدیرعامل انتخاب کردم به او در خصوص سرمربی و بازیکنان اختیار تام دادم و در کار او دخالتی نمی کنم، هر چند که خود او در رابطه با انجام کارها با من مشورت می کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.