67 کشته و زخمی در تیراندازی‌های 24 ساعت گذشته در آمریکا

در 75 مورد تیراندازی ثبت‌شده در 24 ساعت گذشته در ایالت‌های مختلف آمریکا، دست‌کم 19 نفر کشته و 48 نفر زخمی شدند.

67 کشته و زخمی در تیراندازی‌های 24 ساعت گذشته در آمریکابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ مرکز ثبت آمار خشونت‌های تسلیحاتی در آمریکا اعلام کرد در هفتاد و پنج مورد تیراندازی ثبت‌شده در بیست و چهار ساعت گذشته در ایالت‌های مختلف آمریکا، دست‌کم نوزده نفر کشته و چهل و هشت نفر زخمی شدند.
 
در یکی از تیراندازی‌های گزارش شده در ایالت میشیگان، پلیس دیترویت از تحقیق درباره تیراندازی در یکی از خیابان های این شهر خبر داد که در نتیجه آن یک نفر کشته شد و دو تن دیگر زخمی شدند. ظاهرا این حادثه در پی تلاش دو فرد مسلح برای دزدیدن یک خودرو صورت گرفته است. پلیس درحال بررسی دوربین های نزدیک محل حادثه به منظور شناسایی عاملان این تیراندازی است. 

در تیراندازی دیگری در کارولینای جنوبی در پی تیراندازی به یک مغازه بازی و سرگرمی در مرکز خرید کالج پلازا، یک نفر کشته و یک تن دیگر زخمی شد. در این حادثه یکی از سارقان به ضرب گلوله مالک مغازه کشته شد؛ اما نفر دوم پا به فرار گذاشت. در این حادثه مالک مغازه نیز زخمی شده است. 

دفتر پلیس جکسونویل در ایالت فلوریدا نیز از وقوع حادثه‌ای در این شهر خبر داد که در نتیجه آن یک مرد و زن بین پنجاه تا شصت سال و یک دختر بیست و پنج تا سی و پنج ساله کشته شدند. یک منبع می‌گوید این مرد همسر و دخترش را به قتل رسانده و سپس خودکشی کرده است. پلیس هنوز این موضوع را تأیید نکرده است. بیست و سه مورد از تیراندازی های بیست و چهار ساعت گذشته قربانی (کشته یا زخمی) در پی نداشته است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار