رشد ۲ برابری تعداد ثبت نام‌کنندگان جشنواره قرآن و عترت

معاون فرهنگی وزارت بهداشت از تعداد ثبت نام کنندگان در جشنواره قرآن و عترت و تعداد آثار رسیده به جشنواره ملی نشریات و جشنواره فرهنگی خبر داد.

محمدرضا فراهانی معاون فرهنگی و دانشجویی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه استقبال حیرت‌انگیز و بی‌نظیری از جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صورت گرفته است، گفت: ثبت‌نام جشنواره قرآن در اسفند ماه به پایان رسید و امسال در تعداد ثبت‌نام کنند‌گان ۱۰۰ درصد رشد داشتیم و ۵۰ هزار نفر از کارکنان، اساتید و دانشجویان در این جشنواره ثبت‌نام کردند.

معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت با اشاره به جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت ادامه داد: امسال رکورد جدیدی در جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزشی پزشکی ثبت و ۵۲ هزار اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد. 

فراهانی با اشاره به رونمایی از پوستر و زمان برگزاری جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت افزود: هفته آینده از پوستر جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت رو‌نمایی و این جشنواره از ۲۴ فروردین در پردیس تئاتر تهران به مدت شش روز آغاز به کار می‌کند.

فراهانی با اشاره به جشنواره ملی نشریات در وزارت بهداشت و برگزاری آن در سطح کل آموزش عالی کشور عنوان کرد: یک هفته پس از برگزاری جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت، جشنواره ملی نشریات در سطح دانشجویان دانشگاه‌های وزارت بهداشت و علوم برگزار می‌شود و تاپایان زمان ثبت نام ۳۶ هزار اثر از کل دانشجویان کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار