کرمان؛

فوت نوجوان 14 ساله براثر بی احتياطی راننده پژو

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت از برخورد يکدستگاه خودرو پژو 405 با عابر پیاده و فوت وی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا بر اعلام پایگاه خبری پلیس ٬ سرهنگ ماشاالله ملایی گفت:بنابر اعلام مركز فوريت های پليسی مبنی بر وقوع يک فقره تصادف جرحی در سه راه عمار شهر جیرفت بلافاصله ماموران به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان داشت:پس از بررسی های بعمل آمده در محل مشخص شد،یکدستگاه پژو 405 بنابه عللی با نوجوان 14 ساله ای که در حال عبور از عرض خیابان بوده برخورد كرده که منجر به مجروح شدن عابر پیاده شده است.

اين مقام انتظامی افزود: در این حادثه فرد مجروح جهت مداوا توسط عوامل اورژانس به بیمارستان امام خمینی (ره) انتقال داده شد که به علت شدت جراحات وارده فوت كرد.

وی اظهار داشت:در بررسی های بعمل آمده از صحنه توسط کارشناس تصادفات مشخص شد راننده خودرو به علت تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توجه به جلو باعث اين حادثه دلخراش شده است.

ملایی در ادامه يکی از مهم ترين عوامل بروز سوانح رانندگی را استفاده از تلفن همراه در زمان رانندگی دانست و بيان داشت:تحقيقات صورت گرفته در مورد رانندگانی كه پشت فرمان اتومبيل از تلفن همراه استفاده می كنند،نشان مي دهد که در اين گونه موارد رانندگان ‌دچار نوعی نابينايی در قدرت و ميدان ديد خود مي شوند كه ممكن است بسيار خطرناك و حادثه آفرين باشد.

فرمانده انتظامی جیرفت در پایان به رانندگان توصيه کرد:در حين رانندگی از ارتکاب هرگونه اعمالی که باعث انحراف ذهنی و عملی مانند صحبت کردن با تلفن همراه ، استعمال دخانيات ، خوردن و آشاميدن در حين رانندگی خودداری کرده و توجه کامل به جلو داشته باشند تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشيم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار