حاشيه های ديدار استقلال - گسترش فولاد

تيم های فوتبال استقلال و گسترش فولاد تبريز به مصاف هم رفتند و این دیدار حاشیه هایی در پی داشت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ديدار دو تيم فوتبال استقلال و گسترش فولاد تبريز در حالى از ساعت ١٧:٣٠ در ورزشگاه بنيان ديزل تبريز برگزار مى شود كه حاشيه هاى اين ديدار به شرح ذيل است:

تيم فوتبال استقلال ساعت ١٥:٤٠هتل ايل گلى تبريز را به مقصد استاديوم اختصاصى گسترش فولاد ترك كرد.

هوای تبریز برخلاف پیش‌بینی‌ها گرم است.

تماشاگران تراکتورسازی که امیدوار به عدم نتیجه‌گیری استقلال هستند تا بتوانند رده دوم را از این تیم بگیرند، با پرچم‌های قرمز رنگ به استادیوم آمده‌اند تا گسترش فولاد را تشویق کنند.

سعید فتاحی مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ برای نظارت این بازی در ورزشگاه حاضر است.

فراز کمالوند و علیرضا منصوریان سرمربیان دو تیم قبل از مسابقه برخورد گرمی با یکدیگر داشتند.

منصوريان با حضور در زمين ورزشگاه مورد تشويق هواداران قرار گرفت.

حدود سه هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند که 300 نفر از آنها را هواداران استقلال تشکیل می‌دهند.

تعدادی از هواداران تراکتورسازی که به حمایت از گسترش فولاد تبریز در ورزشگاه حضور یافته‌اند، علیه استقلالی‌ها شعار سر دادند.

سیدحسین حسینی که با محرومیت سیدمهدی رحمتی درون دروازه استقلال ایستاده بود، در این بازی نیمکت‌نشین است. این دروازه‌بان به هنگام گرم کردن مهدی رحمتی او را همراهی کرد.

کوروش ملکی گلر گسترش فولاد به عنوان اولین بازیکن این تیم برای گرم کردن به زمین آمد و بعد از آن سایر بازیکنان این تیم در میان تشویق هواداران برای گرم کردند به زمین آمدند.

 شیمبا بازیکن برزیلی گسترش به سمت پادووانی مدافع نیمکت‌نشین استقلال رفت و با این بازیکن به خوش و بش پرداخت.

بازیکنان استقلال ساعت 4 و 40 دقیقه در میان استقبال گرم هواداران خودی به زمین بازی آمدند تا بدن‌های خود را گرم کنند که در این میان یکبار دیگر هواداران قرمزپوش تراکتور به استقلالی‌ها توهین کردند و از سوی دیگر بازیکنان یک به یک از سوی هواداران آبی‌پوش تشویق شدند.

عبداللهی سرپرست استقلال زودتر از سایر بازیکنان به زمین آمد و روی نیمکت نشست، همچنین فتاحی و فنایی به عنوان ناظران این بازی در کنار زمین حضور دارند و از باشگاه گسترش نیز خطیبی و آذرنیا هنگام گرم کردن در کنار تیم خود هستند. کمالوند نیز نظارت ویژه‌ای هنگام گرم کردن بازیکنان گسترش داشت و این مربی نیز لحظاتی را به صحبت با فتاحی پرداخت.

بازیکنان استقلال یک به یک از سوی هواداران این تیم تشویق شده و به سمت آنها رفتند تا به ابراز احساساتشان پاسخ دهند.

در یک صحنه هواداران و کادر فنی گسترش به داور بازی اعتراض کردند که باید علیه استقلال پنالتی می‌گرفت، اما کرمانشاهی داور بازی معتقد بود خطا پشت 18 قدم انجام شده است.

محمد خرمگاه از استقلال در غیاب منصوریان در کنار زمین استقلالی‌ها را هدایت می‌کند و از سوی دیگر فراز کمالوند با تیپ رسمی با شور و هیجان خاصی از کنار زمین مشغول هدایت تیمش است.

در یک صحنه کمالوند به‌شدت به داور اعتراض کرده و در یک صحنه دیگر نیز چینی و خرمگاه به داور چهارم بابت خطایی که اعتقاد داشتند باید به نفع استقلال گرفته شود، اعتراض کردند.

بازی ضعیف کوروش ملکی گلر گسترش و سوتی‌های او موردتوجه هواداران قرار گرفته و این بازیکن طی چندین نوبت از کمالوند تذکر گرفت.

در یک موقیعت ایده‌آل دیگر شیمبا فرصت دیگری را از دست داد که در واکنش کمالوند یک بطری آب را شوت زده و به شدت ناراحت شد.

در یک صحنه ملکی دروازه‌بان گسترش مصدوم شد در این هنگام خسوس دروازه‌بان ذخیره این تیم برای گرم کردن بلند شد.

بعد از گلزنی ابراهیمی برای استقلال دوباره فحاشی‌ها علیه استقلال اوج گرفت.

بعد از گل گسترش نیمکت‌نشینان و کادر فنی این تیم به شدت به خوشحالی پرداختند.

یک تماشاگر بعد از گل گسترش از حال رفت که 3 تماشاگر دیگر او را بر روی دست خود بلند کرده و برای رسیدگی به جایگاه پشت نیمکت گسترش آوردند که با درخواست هواداران پزشک برای رسیدگی به وضعیت این تماشاگر به بالای سر او رفت هر چند که بعد از دقایقی این تماشاگر به هوش آمد.

یعقوب کریمی که به دلیل عملکرد خوب میلاد زکی‌پور به نیمکت‌نشین محض تبدیل شده است، در بازی با گسترش فولاد تبریز هم روی نیمکت نشست و علیرضا منصوریان دقیقه 90 او را راهی میدان کرد. 

اين طور كه به نظر مى رسد سرمربی استقلال از عملکرد کاپیتان سوم خود ناراحت بوده و به همین خاطر پس از پایان بازی کریمی مجبور شد به نوعی ریکاوری کرده و دور زمین بدود.
 
منصوریان به خاطر تساوی برابر گسترش از قهرمانی استقلال ناامید شده و امروز به داوری هم اعتراض زیادی کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۷:۵۵ ۱۸ فروردين ۱۳۹۶
عالی بود
آخرین اخبار