لاریجانی در دیدار با رئیس سازمان صدا و سیما استان قم:

ضرورت پیگیری و ساخت پروژه فرودگاه قم/ صداوسیما در ایام انتخابات در جامعه شورآفرینی کند

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به نزدیک بودن ایام انتخابات وظیفه صدا و سیما سنگین تر و پررنگ است و باید در جامعه شورآفرینی کند.

ضرورت پیگیری و ساخت پروژه فرودگاه قم/ صداوسیما در ایام انتخابات در جامعه شورآفرینی کندسرویس حوزه ریاستبه گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  به نقل از خانه ملت، علی لاریجانی صبح امروز (پنجشنبه 17 فروردین) به مناسبت فرا رسیدن سال جدید با حجت الاسلام خلیلی مدیرکل دادگستری استان قم دیدار و گفت وگو کرد.

مدیرکل دادگستری استان قم در این دیدار درخصوص مسائل و مشکلات پروژه فرودگاه قم با دکتر لاریجانی گفت وگو کرد.

لاریجانی در این دیدار گفت: من درباره این پروژه با وزیر راه صحبت کردم، زیرا با توجه به ظرفیت های گردشگری استان قم، این پروژه بسیار مهم است.

در ادامه احمد ذاکری مدیرکل صنعت، معدت و تجارت استان قم نیز گزارشی درباره موانع تولید و رویکرد بانک ها در این حوزه تقدیم رئیس مجلس شورای اسلامی کرد.

امیرهوشنگ طیبی نژاد مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قم در دیدار خود با دکتر لاریجانی به تشریح فعالیت های این شهرک ها پرداخت.

امیر عطالله جباری مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم نیز در دیدار خود با رئیس نهاد قانونگذاری گزارشی درخصوص وضعیت کتابخانه ها، پروژه های بازسازی و اجرای طرح های جدید برای توسعه این حوزه در سطح استان قم تقدیم رئیس مجلس شورای اسلامی کرد.

براساس این گزارش، سید محمدتقی سجادی مدیرکل منابع طبیعی استان قم نیز که با دکتر لاریجانی دیدار داشت، گزارشی درباره اقدامات صورت گرفته برای حفظ و توسعه منابع طبیعی استان به رئیس قوه مقننه کشور ارائه کرد.

در ادامه لطفی رئیس سازمان صدا و سیما استان قم نیز در دیدار با دکتر لاریجانی با بیان اینکه صدا و سیما قم در سال ۹۵ عملکرد خوبی در جذب مخاطب داشته است، گفت: بخش رادیو در سال گذشته تقویت شد و ۸۰ درصد از مخاطبان در این حوزه افزایش یافت، همچنین در حوزه اعتماد به خبر با ۱۰ درصد افزایش روبرو بودیم.

لاریجانی در این دیدار گفت: با توجه به نزدیک بودن ایام انتخابات وظیفه صدا و سیما سنگین تر و پررنگ است، باید در جامعه شورآفرینی کند.

همچنین معرفت رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیز در دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی گزارش عملکرد این ستاد را تقدیم رئیس مجلس شورای اسلامی کرد.

محسن ربانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز در دیدار با رئیس مجلس به ارائه گزارشی درخصوص فعالیت های این حوزه پرداخت.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار