حداد عادل در دومین مجمع جبهه مردمی نیروهای انقلاب؛

حقوق‌های نجومی نتیجه تشنگی و شیفتگی برای کسب قدرت و ثروت بود/ جبهه مردمی برای قدرت طلبی نیامده است

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: حقوق‌های نجومی نتیجه تشنگی و شیفتگی برای کسب قدرت و ثروت بود.

حقوق‌های نجومی نتیجه تشنگی و شیفتگی برای کسب قدرت و ثروت بود/ جبهه مردمی برای قدرت طلبی نیامده استبه گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌هایگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  غلامعلی حداد عادل عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در دومین مجمع این جبهه اظهار داشت: حضور ما اهتمام به مهم‌ترین مسئله زندگی یعنی حکومت، سیاست و اداره جامعه اسلامی است.

وی با تأکید بر اینکه در باره هیچ امری به اندازه ولایت در اسلام سفارش نشده است، ادامه داد: باید از خود بپرسیم که در کجای تاریخ و جغرافیای انقلاب قرار داریم و مختصات انقلاب ما چیست؟

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب با اشاره به اینکه بعد از آنکه در قرن 20 ضربات پی در پی بر عظمت اسلام وارد شد، انقلاب اسلامی ما به مسلمانان جوان نوید و امید داد، متذکر شد: دشمنان ضربه‌های زیادی بر پیکره اسلام زدند و این انقلاب از روز اول زیر فشار تهدیدها و تحریم‌های زیادی بود و جنگ هشت ساله بزرگترین مانعی بود که بر سر راه این انقلاب ایجاد کردند اما دوام 40 ساله این انقلاب برهانی بر اصیل و ریشه‌دار بودن آن است.

حداد عادل تأکید کرد: امروز گرد آمدیم که از این میراث گرانقدر پاسداری کنیم. ما نعمت‌های بزرگی داریم دیروز نعمت بزرگ امام خمینی (ره) را داشتیم و امروز نعمت بزرگ رهبر معظم انقلاب را داریم.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب با بیان اینکه نعمت بزرگ دیگر ما استقلال است، تصریح کرد: امروز برای ایران در تهران تصمیم گرفته می‌شود نه در واشنگتن، لندن و پاریس و این نشانه عزت و عظمت ما است.

وی با بیان اینکه ما نعمت بزرگ اقتدار و امنیت را داریم، گفت: امروز در منطقه دشمنان ما نمی توانند با اراده خود تصمیم  بگیرند و می‌دانند که هیچ تصمیمی جز با موافقت ایران امکان پذیر نیست و مدافعان حرم در غربت جان خود را فدا می‌کنند تا اسلام و انقلاب را حفظ کنند.

حداد عادل افزود: انقلاب اسلامی برای ملت‌های جهان و به ویژه مسلمانان الگو شده است تا دیگر از تئوری‌های که قبل از انقلاب بود کسی پیروی نکند و بر فطرت اصلی مردم تکیه شود.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب با اشاره به اینکه دشمنی با انقلاب هم تشدید یافته و هم سازمان یافته است، گفت: به همان نسبت که انقلاب را تثبیت کردیم، دشمن هم برای دشمنی با انقلاب طراحی بیشتری کرده است و به هر بهانه‌ای به دنبال تحریم اقتصادی ایران است.

وی با اشاره به اینکه دشمن یک قیچی با دو تیغه در دست گرفته است، تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه‌های دشمن ترویج مفاسد اقتصادی و تخریب مبانی فکری است. دشمن با تحریم اقتصادی می‌خواهد همه مردم ما را دچار مشکل کند اما با ترویج مفاسد اخلاقی نسل جوان را نشانه گرفته است.

حداد عادل ادامه داد: ‌نسل جوان انقلاب را ندیده و دشمن می‌خواهد فشار بیاورد تا آسیب‌های اجتماعی زیاد شود و از طرف دیگر فقر و تحریم را به حساب انقلاب بگذارند و صورت حساب این کارها را هم برای انقلاب می‌فرستند.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: جبهه مردمی برای این به وجود آمده که ما با حفظ اصول و وفاداری به آرمان‌های انقلاب و اطاعت از مقام معظم رهبری و نوآوری در رفتار سیاسی بتوانیم از انقلاب پاسداری کنیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از موقعیت‌های حساس پیش روی ما انتخابات ریاست جمهوری است، اظهار داشت: از موانع این انقلاب آزادی است و به ما امکان نقد رفتار دولت ها را می‌دهد  اما ما بر سر قدرت دعوا نمی‌کنیم و دوست داشتیم همین دولت هم موفق شود چرا که جبهه مردمی برای قدرت‌طلبی نیامده است.

حداد عادل با بیان اینکه مشکل اصلی این دولت را در اصل پیروزی مشاهده کردیم، گفت: شما به چهار سال پیش بازگردید و ببینید شرایط چگونه بود. رئیس‌جمهور احتمال پیروزی نمی‌داد و کسانی وارد صحنه انتخابات شدند و از صحنه به نفع روحانی کنار رفتند و شرایطی ایجاد شد و ائتلافی که ما تشکیل دادیم به دلیل اشتباه امثال بنده به اختلاف تبدیل شد و یک پیروزی غیرمنتظره حاصل شد.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب ادامه داد: وقتی روحانی پیروز شد، کسانی که در کنار بودند و کاندیدایشان هم روحانی نبود با پیروزی وی برای تصاحب سمت ها و پست‌ها هجوم آوردند.

وی افزود: یک عده‌ای گویا یک سفره آماده و چیده شده دیدند و با عجله یکدیگر را صدا کرده و پست‌ها را تقسیم کردند تا هیچ کس بیکار نماند.

حداد عادل گفت: نتیجه این تشنگی و شیفتگی برای قدرت و ثروت، حقوق‌های نجومی و  افتضاحی بود که در صندوق ذخیره فرهنگیان پیش آمد.
 
 عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب با بیان اینکه شعار اعتدال دولت همان اندازه مبهم بود که اصلاحات مبهم بود، یادآور شد: اعتدال حرفی بود که نه اصلاح‌طلبان و نه اصولگرایان آن را باور نکردند و نفهمیدند و تنها لفظ قشنگی بود.
 
وی ادامه داد: رئیس جمهور در آن زمان گفت که اعتدال به معنای آن است که هر کسی که لایق است مستقل از عنوان اصولگرایی و اصلاح‌طلبی مسئولیت بپذیرد. اما آیا الان این چنین است؟  
 
حداد عادل با بیان اینکه در بین وزارتخانه‌ها تنها دو یا سه وزارتخانه به اصطلاح نصیب جریان ما شد، تصریح کرد: وزارت کشور یکی از آنها بود اما می‌بینید که در این مدت سه بار معاون سیاسی کشور عوض شده است.
 
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اظهار داشت: دولت با شعار مذاکره برای رفع تحریم به پیروزی رسید و وعده نچرخیدن چرخ سانتریفیوژها و چرخیدن کارخانه‌ها را داد اما امروز هر دو نمی چرخد.
 
 وی با بیان اینکه اصل مذاکرات تصمیم نظام بود، گفت: اما یک عده می‌‌گفتند ما نگرانیم و اهتمام می‌دهیم که طرف مقابل خدعه کند و می‌گفتند ما دلواپسیم یعنی نگرانیم اما به آنها گفتند دلواپسان! و نگران بودن را به صورت حرف نادرست درآوردند. این چه رفتاری بود؟
 
حداد عادل ادامه داد: دشمن چیزی را که نباید می‌فهمید، فهمید در حالی که اگر انسان به پیروزی صد در صد هم معتقد باشد باید در صف نگران‌ها و دلواپسان باشد نه آنکه تا این اندازه خیال خود را راحت کند.
 
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب با اشاره به اینکه بروید روزنامه‌های طرفدار دولت را بعد از امضای برجام ببینید، اظهار داشت: نتیجه برجام چه شد؟ تحریم پشت سر تحریم. عده‌ای می‌خواستند در جامعه دو قطبی برجامیان و نابرجامیان ایجاد کنند اما آیا امروز هم می‌توانند از این حرف‌ها بزنند.
 
 وی تأکید کرد: واقعیت این است که با رفتار این حضرات و بدقولی دشمنان تاریخ مصرف استفاده از برجام به عنوان شعار دیگر تمام شده است.
 
حداد عادل با تأکید بر اینکه مشکل امروز مردم ما اقتصادی و کارآمدی است، اظهار داشت: الان باید دوقطبی کارآمدی و ناکارآمدی تصور شود و جبهه مردمی تصمیم دارد در کنار نامزد نهایی و تیم همراه و همکار نامزد نهایی را هم معرفی کند تا مردم بدانند که یک تیم کارآمد می‌خواهد وارد صحنه شود.
 
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب افزود: جبهه مردمی برای نفی احزاب به وجود نیامده است بلکه برای یک کاسه کردن و هم افزایی نیروهای انقلاب به وجود آمده است.
 
وی با تأکید بر اینکه امروز وقت بصیرت و وحدت است، تصریح کرد: خانواده شهدا از ما انتظار وحدت دارند و می‌گویند چرا با هم اختلاف دارید و قطعا اگر با چند نامزد وارد شوید شکست می‌خورید، انتظار دلسوزان انقلاب این است که ما وحدت داشته با شیم.
 
حداد عادل متذکر شد: در دهه اول انقلاب هر وقت انتخابات می‌شد رادیوهای بیگانه می‌گفتند در انتخابات شرکت نکنید اما امروز می‌گویند به کسی که ما می‌گوییم رأی دهید و این مسئله با شعار استقلال انقلاب ما منافات دارد.
 
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب ادامه داد:‌ دشمنان هم نمی‌خواهند دست از تحریم بردارند و هم می‌خواهند دولتی بیاید که آنها دوست دارند. البته نمی‌گویند که روحانی آنها را دوست دارد بلکه می‌خواهند بگویند که آنها چه کسی را دوست دارند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر امروز جنگ نظامی نیست، به معنای این نیست که جنگ دشمن با ما تمام شده چرا که جنگ اقتصادی و تبلیغاتی وجود دارد و جوانان ما باید به امثال سردار قاسم سلیمانی که از افتخارات ما است اقتدا کنند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۹:۲۸ ۱۸ فروردين ۱۳۹۶
چون فرهنگ بسیج وبسیجی بودن در بعضی عالیمقامان مرده
آخرین اخبار