کرمی:

فروشگاه مواد غذایی در بلوار فردوس آتش گرفت

افسر آماده منطقه یک عملیات آتش نشانی تهران گفت: آتش سوزی در فروشگاه مواد غذایی واقع در بلوار فردوس بامداد امروز با حضور به موقع نیروهای آتش نشانی خاموش و از گسترش آن جلوگیری شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، وقتی شهروندان متوجه بروز آتش سوزی در یک فروشگاه مواد غذایی شدند با سامانه 125 تماس گرفته و درخواست کمک کردند که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 27 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 6:13 دقیقه صبح امروز به محل حادثه واقع در غرب بلوار فردوس، خیابان بهار شمالی، نبش خیابان هلال احمر اعزام شدند.

به گفته داود کرمی افسر آماده منطقه یک عملیات آتش نشانی تهران، یک فروشگاه مواد غذایی به مساحت تقریبی 25 مترمربع طعمه آتش سوزی شد که به هنگام رسیدن آتش نشانان دود غلیظی از لا به لای کرکره های این فروشگاه خارج می شد.

وی با اشاره به قرار داشتن این فروشگاه در طبقه همکف یک ساختمان مسکونی چهار طبقه و احتمال سرایت آتش به طبقات فوقانی، ادامه داد: با توجه به بسته بودن درب فروشگاه در هنگام بروز حادثه، نیروهای آتش نشانی بلافاصله با بکارگیری ابزار مخصوص، درب ورودی فروشگاه را گشودند و پس از قطع جریان برق و گاز، با استفاده از تجهیزات خاموش کننده، عملیات مهار شعله های آتش را آغاز کردند.

افسر آماده منطقه یک عملیات اضافه کرد: آتش نشانان در مدت زمان کوتاهی آتش سوزی را مهار کردند و از سرایت شعله های آتش به طبقات فوقانی این ساختمان چهار طبقه و واحدهای مسکونی آن جلوگیری به عمل آوردند.

کرمی با اعلام این که علت وقوع این آتش سوزی از سوی کارشناسان آتش نشانی درحال بررسی است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان و ساکنان این ساختمان آسیبی نرسید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۲:۳۵ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
سلام

کار مطالب و محصولات خودتون رو در تلگرام معرفی کنید و بفروشید

با روش پوش نوتیفیکیشن تبلیغات خودتون را بر روش گوشی های اندروید نمایش دهید

اعضای کانال و گروه خودتون رو از ما بخواهید

افزایش ممبر واقعی تلگرام | بازدید محصولات سایت.

لطفا از امکانات و مطالب سایت ما دیدن فرمایید.

http://www.telegrammember.com
آخرین اخبار