پیوس: پرسپولیس چهار امتیاز بگیرد قهرمان لیگ است/ شک نکنید طارمی آقای گل می شود

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: اگر پرسپولیس موفق به کسب چهار امتیاز از دو بازی آینده خود شود، قهرمان لیگ شانزدهم خواهد شد.

فرشاد پیوس در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشى باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص دیدار روز گذشته تیم های پرسپولیس و پیکان که با برتری دو بر صفر سرخپوشان تهرانی به پایان رسید بیان کرد: شاهد یک بازی جذاب و دیدنی بودیم، قوای جسمانی بازیکنان پرسپولیس در بازی سخت و فشرده هفته قبل مقابل نفت آبادان پایین آمده بود اما خوشبختانه در دیدار با پیکان تمام بازیکنان با توجه به ریکاوری که صورت گرفته بود توانستند بازی خوبی از خود به نمایش بگذارند.

وی افزود: تیم پیکان نیز به دنبال کسب سه امتیاز این بازی بود تا بتواند در پایان فصل جاری با قرار گرفتن در میان تیم های بالای جدولی سهمیه آسیا را به دست آورد. در تیم پیکان رحمان احمدی، سیاوش یزدانی و  امیرحسین صادقی عملکرد بسیار خوبی داشتند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس ادامه داد: تیم پرسپولیس در حال حاضر کادرفنی خوبی دارد و از بازیکنان با کیفیتی برخوردار است، به نظر من سرنوشت قهرمانی سرخپوشان پایتخت در دو دیدار آینده برابر تیم های ماشین سازی تبریز و پدیده مشهد رقم می خورد. اگر شاگردان برانکو تنها موفق به کسب چهار امتیاز از این دو بازی شوند قهرمانی پرسپولیس در لیگ شانزدهم قطعی است و هواداران این تیم می توانند پس از نه سال قهرمانی در لیگ برتر را جشن بگیرند.

پیوس همچنین با تمجید از عملکرد مهدی طارمی مهاجم تیم پرسپولیس گفت: طارمی بازیکن جوان و با استعدادی است که هم برای تیم ملی و هم برای پرسپولیس گل های حساسی را به ثمر رسانده است، اگر طارمی در بازی های آینده بتواند بر استرس خود غلبه کند شک نکنید آقای گل لیگ برتر خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: طارمی یکی از بازیکنان با ادب و بی حاشیه فوتبال ایران است و من فکر می کنم وی آینده درخشانی پیش رو دارد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار