در دومین مجمع جبهه مردمی نیروهای انقلاب؛

ضرغامی: در انتخابات 96 با پدیده جدی فضای مجازی مواجهیم/ باید کاری کنیم پس از اتمام انتخابات "جلیلی" هم نیروهای انقلاب را همراهی کند

یکی از نامزدهای احتمالی جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: راه‌اندازی جبهه انقلاب از امور دشوار بود و باید از این نهال نوپا پاسداری کرد.

ضرغامی: در انتخابات 96 با پدیده جدی فضای مجازی مواجهیم/ باید از نهال نوپای جبهه مردمی پاسداری کنیمبه گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌هایگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عزت‌الله ضرغامی یکی از نامزدهای جبهه مردمی نیروهای انقلاب در دومین مجمع عمومی جبهه مردمی اظهار داشت: افکارعمومی اهمیت زیادی دارد اما یکی از آسیب‌های اصلی جریان‌های موسوم به اصولگرا این است که در جلب افکار عمومی ناتوان عمل کرده‌اند.
 
وی با بیان اینکه جبهه انقلاب در دوره‌های اخیر در انتخابات ریاست جمهوری موفق نبوده چون نتوانسته افکار عمومی را به خوبی جذب کند، ادامه داد: در این باره می‌توان اشاره‌‌‌ای به انتخابات سال 84 کرد که منتخب اصولگرایان نفر ششم شد و در سال 92 هم تابلوی اختلاف در مرحله اعلایی بود و نتوانستیم بین خودمان وحدت داشته باشیم.
 
این نامزد جبهه مردمی نیروهای انقلاب با اشاره به اینکه در انتخابات این دوره با پدیده جدی فضای مجازی مواجه هستیم، متذکر شد: دشمن از یک سو و رقیب از سوی دیگر برای فضای مجازی برنامه و طراحی‌های زیاد کرده است و اخباری به گوش می‌رسد که برخی سایت‌ها و کانال‌ها خریداری شده و به محض شروع انتخابات تبلیغات گسترده‌ای خواهند داشت.
 
ضرغامی با تأکید بر لزوم وحدت نیروهای انقلاب تصریح کرد: در غیاب احزاب بزرگ و فراگیر و شخص‍یت‌های محوری و کلیدی که بتواند اکثریت نیروهای انقلاب را هماهنگ کنند، ‌راه‌اندازی جبهه انقلاب از امور دشوار بود.
 
وی ادامه داد: آنچه مهم است پاسداری از این نهال نوپاست که کاشته شده و الان نیاز به آبیاری، سمپاشی، هرس و تکیه گاهی دارد که قوام بگیرد و تبدیل به شجره طیبه شود.
 
این نامزد جبهه مردمی نیروهای انقلاب با بیان اینکه اگر برخی با جبهه مردمی همکاری نکردند را اینگونه تعبیر نکنید که جلوی جمع انقلابی ایستاده‌اند،‌ تأکید کرد: بنده آقای جلیلی را به عنوان فردی انقلابی قبول دارم و باید به نگرانی وی احترام بگذاریم و کاری کنیم که وقتی انتخابات تمام شد، جلیلی هم نیروهای انقلاب را همراهی کند و باید مراقب باشیم تا در این مسیر روش نادرستی اتفاق نیفتد تا مبادا به جلیلی و دیگران اضافه شود.
 
 ضرغامی با اشاره به اینکه شما از بنده خواستید که نامزد جبهه مردمی باشم، اظهار داشت: توصیه بنده به همه این است که امروز طوری رأی دهید که کوچکترین شبهه‌ای در آن نباشد و اگر کسی به خاطر رفاقت و دوستی با من بر شایستگی برادر دیگری چشم ببندد سر پل سراط یکی از مدعیان آن فرد هستم و جلوی وی را می‌گیرم.
 
وی با بیان اینکه هیچ گاه رئیس‌جمهور در دوره‌ دوم شکست نخورده است، گفت: بر این اساس نباید کار خود را دست کم بگیریم و باید ملاحظه کرد و فردی را که فکر می‌کنیم بخشی از راه را می‌تواند برود انتخاب کنیم.
 
ضرغامی در ادامه اشاره‌ای به ایده‌ها و برنامه‌های خود کرد و اظهار داشت: غیر از مطالبات عمومی و گسترده که در طول این سال‌ها داشتم سه گروه از مطمئن‌ترین و کارشناس‌ترین دوستان خود را انتخاب کردم تا اولویت‌های اصلی را جمع‌‌آوری کنم.
 
این نامزد احتمالی جبهه مردمی نیروهای انقلاب افزود: در مورد حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و به خصوص آسیب‌های جدی که امروز داریم، سیاست خارجی و داخلی با اولویت موضوعات، برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است.
 
وی با اشاره به اینکه سه محور اصلی باعث می‌شود بسیاری از برنامه‌ها خوب انجام نشود، اظهار داشت: در وهله اول باید گفت که مملکت به اندازه کافی در مورد موضوعات مهم قانون تصویب کرده و حرف زده و الان لازم است که نهادهای مربوطه اقدامات لازم را انجام بدهند.
 
ضرغامی با بیان اینکه 24 محور سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در انتهای سال 92 از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شد، یادآور شد: متعاقب آن مقام معظم رهبری برای قانون پنج ساله سیاست‌هایی را در 80 بند ابلاغ کردند و دولت روحانی بر اساس این سیاست‌ها و 24 ماده مربوط به اقتصاد مقاومتی ستادی تشکیل داد و طرح‌های زیادی هم نوشته شد که روحانی و جهانگیری در مصاحبه های خود به اقدامات صورت گرفته در این راستا اشاره کرده‌اند.
 
وی ادامه داد: براساس این سیاست‌های کلان نظام محورها و همه اولویت‌های کشور دقیق و روشن است و در برنامه پنج ساله نوشته شده و در اختیار ما قرار دارد.
 
این نامزد احتمالی جبهه مردمی با تأکید بر لزوم مدیریت داشته‌ها تصریح کرد: بنده مدیریت داشته‌ها را مهم‌ترین دکترین خود می‌دانم و قهرمان آن از نظر بنده شهید طهرانی مقدم است.
 
ضرغامی خاطرنشان کرد: برای حل مشکلات باید نگاه استانی نیز مد نظر قرار بگیرد و از همه قابلیت‌های استان‌ها هم به خوبی استفاده شود.
 
انتهای پیام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار