همدان؛

تردد بیش از ۸ میلیون و ۴۰۰ هزار خودرو از محورهای همدان

از ابتدای طرح نوروزی (۲۵ اسفند) سال گذشته تا (۱۵ فروردین) سال جاری ۸ میلیون و ۴۲۸ هزار خودرو از محورهای استان همدان تردد داشته اند.

تردد بیش از ۸ میلیون و ۴۰۰ هزار خودرو از محورهای همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رئیس مرکز مدیریت راه های استان همدان گفت: از ابتدای طرح نوروزی تا (15 فروردین) سال جاری 8 میلیون و 428 هزار خودرو از محورهای همدان تردد کردند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 7 درصد افزایش داشته است.

سعیدکریمی، تعداد تردد وسایل نقلیه سنگین از محورهای استان همدان در طرح نوروزی امسال را بیش از 735 هزار دستگاه خواند و افزود: سهم تردد وسایل نقلیه سنگین از ابتدای طرح نوروزی به طور متوسط 8 درصد بوده است.

وی افزود: پرترددترین محورهای همدان در ابتدا محور همدان به سه راهی کرمانشاه، همدان- صالح آباد و همدان تا ورودی آزادراه ساوه بوده است.

کریمی با اعلام اینکه 11 دوربین ثبت تخلف لحظه‌ای و متوسط در محورهای همدان در ایام نوروز فعال بوده است، ابراز کرد: روزانه به طور متوسط حدود 300  مورد تخلف سرعت غیرمجاز توسط دوربین ها به ثبت رسیده است.

 کریمی خاطرنشان کرد: تعداد تخلفات ثبت شده توسط دوربین‌ها نسبت به سال گذشته کاهش داشته است که این مهم  نشان از آگاهی و اطلاع مردم از دوربین‌های ثبت تخلف، رعایت قوانین توسط مردم بوده است.

 رئیس مرکز مدیریت راه های استان همدان از وجود 15 دوربین نظارت تصویری در محورهای استان همدان در ایام نوروز خبر داد و گفت: این دوربین‌ها پایش تصاویر ترافیکی را برعهده داشته و اطلاعات لازم از وضعیت جاده‌های کشور و استان همدان را به مردم ارائه می‌دهد.

 وی بیان کرد: همچنین به منظور تسریع در تردد کامیون های حمل بارکما فی سابق در ایام طرح نوروزی نیز سامانه های توزین در حال حرکت(wim) در پاسگاه همدان-قزوین و همدان- کرمانشاه فعال بوده است.
 
انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار