حجت الاسلام رحیمیان در مجمع دوم جبهه مردمی نیروهای انقلاب:

رئیسی به دلیل زلزله خراسان در مجمع دوم حضور نیافت/ قالیباف هم نیامد

دومین مجمع ملی نیروهای مردمی انقلاب اسلامی که امروز در مجتمع شهر آفتاب در حال برگزاری است بدون حضور رئیسی برگزار می شود.

رئیسی به دلیل زلزله خراسان در مجمع دوم حضور نیافت/ قالیباف هم نیامدبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشکاه خبرنگاران جوان ؛ دومین مجمع عمومی نیروهای انقلاب صبح امروز در مجموعه شهر آفتاب برگزار شد و حجت السلام رحیمیان درباره عدم حضور حجت السلام رئیسی در این مجمع گفت : جناب آقای رییسی قرار بود تا شب گذشته در جلسه مجمع حضور پیدا کند اما به دلیل وقوع زلزله خراسان در این جلسه حضور پیدا نکرد و پیام خود را به مجمع ارسال کرد که به شرح زیر است .

برگزاری دومین مجمع ملی جبهه نیروهای انقلاب اسلامی گامی ارزنده در راستای وحدت و انسجام گروه های انقلابی است.

قصد اینجانب حضور در جمع باشکوه نیروهای انقلاب اسلامی در دومین مجمع ملی بود اما به لحاظ حادثه غیرمترقبه زلزله خراسان ضرورت یافت در کنار مردم متدین این دیار باشم. لذا به این وسیله مراتب تشکر خود را از حسن اعتماد اعضای محترم مجمع اعلام کرده و آرزو می کنم در اولین فرصت به توفیق زیارت دوستان انقلابی نائل آیم.

حجت السلام رحیمیان همچنین درباره عدم حضور قالیباف در جلسه مجمع گفت: آقای قالیباف هم ضمن اعلام حمایت و تعهد نسبت به روند برنامه جبهه در صورت حضور در انتخابات اعلام کرده اند چون بنده را همه سروران می شناسند نیازی به حضور ندیدند.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار