کرمانشاه؛

كشف بيش از 71 مورد انواع سرقت

رئيس پليس آگاهی استان از كشف 71 مورد انواع سرقت و دستگيری 9 متهم از نيمه دوم تعطيلات نوروزی تا كنون خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سرهنگ "محمدرضا اميری" گفت: با توجه به اينكه در ایام تعطيلات نوزوي وظيفه حفظ امنيت اجتماع در تعطيلات نوروزي بيش از پيش حساس و حائز اهميت است، اين پليس از ابتداي شروع تعطيلات نسبت به برنامه ريزی و هدفنمد کردن فعاليتهای تيم های اطلاعاتي، عملياتي و گشتي اقدام کرد.
وی ادامه داد: با توجه به برنامه ريزي هاي انجام شده و استفاده از تمام توان كاري و با بهره گيري از امكانات فنی و اطلاعاتی و علمی، از ابتداي تعطيلات نوروزی تا كنون بيش از 71 مورد انواع سرقت كشف و 9 نفر از سارقان نيز در اين زمینه دستگير شده اند.
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: طی عملیات های صورت گرفته علاوه بر کشف 14 دستگاه انواع خودرو سرقتي و تحت تعقيب مراجع قضائي، مقادير قابل توجهی نیز کالای قاچاق كشف شده است.
سرهنگ امیری در خاتمه افزود: اقدامات صورت گرفته صرفاً در بحث مبارزه با سرقت و دستگيری سارقان بوده و كارآگاهان اين پليس در ديگر جرائم مرتبط نيز توفيقاتي داشته اند و اين برنامه ريزي هاي صورت گرفته تا انتهاي تعطيلات نوروزي همچنان در دستو ر كاري قرار داشته و پس از آن نيز تا پايان سال اين روند همچنان ادامه خواهد داشت.
 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار