برانکو گزینه سرمربیگری تیم ملی الجزایر

برانکو ایوانکوویچ به عنوان یکی از گزینه های هدایت تیم ملی فوتبال الجزایر معرفی شد.

سرمربی پرسپولیس گزینه سرمربیگری تیم ملی الجزایربه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسئولان فدراسیون فوتبال الجزایر به دنبال انتخاب سرمربی برای تیم ملی فوتبال خود هستند و گفته می شود که برانکو یکی از گزینه های هدایت این تیم آفریقایی است. 

نیک سیرت مترجم برانکو درباره این مطلب گفت: در حال حاضر برانکو پیشنهادی از سوی فدراسیون فوتبال الجزایر دریافت نکرده است و این موضوع گمانه زنی رسانه ها است. 

وی در ادامه عنوان کرد: برانکو با تیم پرسپولیس تا پایان فصل بعد قرارداد دارد و وی پایبند به قراردادش با این تیم است و هدایت تیم دیگری را قبول نمی کند. 

مترجم برانکو در پایان خاطر نشان کرد: تمام تمرکز برانکو برای موفقیت در بازیهای باقیمانده لیگ برتر فوتبال است تا بعد از سالها تیم پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شود. 

رضا چلنگر مترجم سابق برانکو پیشنهاد تیم ملی الجزایر به برانکو تایید و اعلام کرد: برانکو علاوه بر الجزایر از تیمهای عربستانی، قطری و اماراتی هم پیشنهاد مربیگری دارد. 

وی در ادامه عنوان کرد: به هر حال بعید است برانکو پیشنهاد تیم ملی الجزایر قبول کند چرا که وی با پرسپولیس قرارداد دارد و از این تیم جدا نمی شود. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار