اردبیل؛

احداث 5 شهرک صنعتی خصوصی در اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: درخواست احداث ۵ شهرک صنعتی خصوصی جدید به شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ارائه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی نظری در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اردبیل ‌ اظهار داشت: شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در سال‌جدید با توجه به شعار سال، فعالیت‌های خود را به منظور حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای افزایش تولید و ایجاد اشتغال افزایش می‌دهد چرا که این موضوع از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی گفت: در حال حاضر تمامی شهرک‌های صنعتی استان اردبیل آماده استقرار و احداث واحدهای صنعتی هستند و زیرساخت‌های لازم برای این موضوع ایجاد شده که نگهداری شهرک‌های صنعتی و ارتقای خدمات و زیرساخت‌ها در این مناطق، از برنامه‌های مهم این شرکت در سال‌جدید است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل افزود: 4 شهرک خصوصی تا به امروز در استان اردبیل احداث شده که در این رابطه رتبه اول کشور را داریم و درخواست احداث 5 شهرک صنعتی خصوصی جدید به شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ارائه شده و مراحل عملیاتی‌شدن این موضوع در دست اقدام است.

نظری با اشاره به اینکه توسعه شهرک صنعتی شماره 1 اردبیل در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: در حال حاضر 473 واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان اردبیل فعال هستند که 60 واحد تولیدی مستقر در شهرکهای صنعتی استان اردبیل از تسهیلات حمایتی در راستای اقتصاد مقاومتی بهره‌مند شدند.

وی بیان کرد: 259 طرح تولیدی مستقر در شهرکهای صنعتی استان اردبیل دارای پیشرفت فیزیکی 40 درصد هستند که امیدواریم با حمایت‌های صورت گرفته هرچه زودتر تکمیل شده و شروع به کار کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.