حریف ایران خطرناک تر شد!

تقویت کادرفنی تیم ملی کره جنوبی برای جدال با ایران و ازبکستان

کمیته فنی فدراسیون فوتبال کره جنوبی تصمیم گرفت با اضافه کردن دو عضو جدید کادرفنی تیم ملی فوتبال خود را تقویت کند.

تقویت کادرفنی تیم ملی کره جنوبی برای جدال با ایران و ازبکستانبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشى باشگاه خبرنگاران جوان، پس از شکست یک بر صفر تیم ملی کره جنوبی برابر تیم ملی چین و پیروزی خفیف خانگی مقابل تیم ملی سوریه،کمیته فنی فدراسیون فوتبال کره جنوبی تصمیم گرفت با اضافه کردن دو عضو جدید کادرفنی تیم ملی فوتبال خود را تقویت کند.

به گفته لی یونگ سو رییس کمیته فنی فدراسیون فوتبال کره جنوبی، علی رغم اعتراض برخی از هواداران تیم ملی کره جنوبی به کادرفنی این تیم اولی اشتیلیکه سرمربی آلمانی با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد اما برای تقویت تیم و کسب نتایج بهتر در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه دو عضو جدید شامل یک مشاور فنی و یک مربی بدنساز به کادرفنی اضافه می شوند و کار خود را در کنار اولی اشتیلیکه آغاز می کنند.

در جدول رده بندی رقابتهای مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه، تیم ملی کره جنوبی پس از تیم ملی کشورمان با 13 امتیاز در رده دوم جای گرفته و با تیم ملی ازبکستان 12 امتیازی رقابت سخت و فشرده ای برای صعود به جام جهانی پیش رو دارد. کره جنوبی درصدد است تا با تقویت کادرفنی خود برای نهمین بار متوالی به جام جهانی صعود کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار