سنندج؛

سنندج، میزبان اولین همایش بین المللی برنامه ریزی اقتصادی و توسعه پایدار

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان گفت: اولین همایش بین المللی برنامه ریزی اقتصادی، توسعه پایدار و متوازن منطقه ای با همکاری 2 دانشگاه کردستان و سلیمانیه عراق در سنندج برگزار می شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛بهرام نصرالهی زاده در آیین هماهنگی برگزاری این همایش گفت:اساتید مطرح اقتصاد ایران و اقتصاد بین الملل از کشورهای ژاپن، استرالیا، لهستان و مالزی از جمله مهمانان نخستین همایش بین المللی برنامه ریزی اقتصادی، توسعه پایدار هستند.
به گفته وی، دولت از هر اقدامی که منجر به افزایش دانش توسعه، غنای فرهنگ عمومی توسعه و معرفی بیشتر کردستان در سطح ملی و بین المللی شود، حمایت می کند و در سال های گذشته چندین همایش ملی و بین المللی در استان برگزار شده که در تبیین نقش کردستان در توسعه ملی موثر بوده اند.

به گفته نصرالهی زاده جهت گیری برای توسعه کردستان باید در خود استان شکل بگیرد و چنین همایش های علمی ارزشمندی به تقویت این جهت گیری ها کمک بیشتری می کند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان وظیفه دولت را تامین زیرساخت ها، حمایت و سیاست گذاری عنوان کرد و افزود: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان از برگزاری چنین همایش هایی نه تنها استقبال می کند بلکه خود را موظف به حمایت می داند و انتظار می رود دیگر دستگاه های دولتی به منظور توسعه اقتصادی استان کردستان از این همایش حمایت همه جانبه داشته باشند.
اولین همایش بین المللی برنامه ریزی اقتصادی، توسعه پایدار و متوازن منطقه ای روزهای 13 و 14 اردیبهشت سال جاری با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ، دانشگاه کردستان و دانشگاه پلی تکنیک سلیمانیه در سنندج برگزار می شود .
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.