ایلام؛

دستگیری یک هزار و 169 قاچاقچی کالا در استان

یک هزار و 169 نفر که در زمینه عرضه کالای قاچاق فعالیت می کردند با تلاش دستگاه های انتظامی و نظارتی استان در سال گذشته دستگیر شدند.

دستگیری یک هزار و 169 قاچاقچی کالا در استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،معاون مدیرکل امنیتی، انتظامی استانداری ایلام گفت: یک هزار و 167 نفر از این تعداد مرد و 2 نفر نیز زن بودند.
 
جوهر نادری اظهارکرد: پارسال251 پرونده قاچاق کالا و ارز محکومیت یافته در تعزیرات حکومتی استان مورد رسیدگی قرار گرفت و در مجموع متخلفان این حوزه به پرداخت 26 میلیارد و 91 میلیون و 183 هزار ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم شده اند.
 
معاون مدیرکل امنیتی، انتظامی استانداری ایلام بیان کرد: میزان کشفیات لوازم بهداشتی و آرایشی بیش از 100 درصد، دارو 38 درصد، وسایل نقلیه از 2 به چهار مورد، لوازم خانگی بیش از 100 درصد افزایش و در زمینه های قاچاق پارچه و البسه و سیگار نیز شاهد افزایش کشفیات بوده ایم.
 
نادری افزود: با وجود افزایش کشفیات در کالاهای ذکر شده در زمینه اقلام ضد فرهنگی 67 درصد ، تجهیزات دریافت کننده ماهواره 25 درصد ، فرآورده های نفتی 90 درصد و در لوازم پزشکی شاهد کاهش 100 درصدی کشفیات بوده ایم.
 
معاون مدیرکل امنیتی، انتظامی استانداری ایلام مهمترین مبادی ورود کالاهای قاچاق به استان را از مسیر شهرستان چرداول و پل سیمره اعلام کرد و بر هماهنگی ارگان های مسئول برای مقابله به تحرکات قاچاقچیان تاکید کرد.
 
وی به برنامه های اجرا شده برای جلوگیری از قاچاق سوخت در استان اشاره کرد و یادآورشد: سال گذشته 934 مورد بازرسی مشترک در این حوزه صورت گرفته و شش هزار و 53 مورد نیز بازدید از جایگاه های عرضه کننده سوخت انجام شده است.
 
معاون مدیرکل امنیتی، انتظامی استانداری ایلام یک هزار و 230 مورد بازدید از سهمیه بگیرهای عمده و خرد را از دیگر فعالیت های این دستگاه اجرایی در سال 95 برشمرد و تاکیدکرد: 211 مورد پرونده در این حوزه تشکیل و در نهایت پنج مورد به دستگاه های مسئول ارجاع شده است.
 
 
انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.