هفته بیست وششم لیگ برتر فوتبال؛

پرسپولیس_ پیکان، نبرد آقای گل ها/ بازی تمرینی اهوازی ها برای دیدار با لخویا

ليگ برتر فوتبال امروز با انجام دو بازى وارد هفته بيست و ششم مى شود که طی آن پرسپوليس ميزبان پيكان است و سياه جامگان به مصاف استقلال خوزستان مى رود.

پرسپولیس_ پیکان، نبرد آقای گل ها/ بازی تمرینی اهوازی ها برای دیدار با لخویابه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشى باشگاه خبرنگاران جوان؛ هفته بيست و ششم ليگ برتر فوتبال امروز با انجام ٢ بازى شروع و مابقى بازي ها روزهاى پنج شنبه و جمعه برگزار مى شود. 

پرسپوليس- پيكان/ ساعت ١٨:٥٠ _ ورزشگاه آزادى 

سرخپوشان پايتخت سال ٩٦ را با شكست برابر تيم صنعت نفت آبادان آغاز كردند اما با اختلاف ٩ امتيازى نسبت به استقلال تيم دوم جدول رده بندى صدرنشين ليگ برتر هستند. 

شاگردان برانكو بايد به مصاف تيم پيكانى بروند كه هفته گذشته با برد برابر ماشين سازى سه امتیاز شیرین کسب کرد. 

برانكو به خوبى مى داند كه تعلل در كسب امتيازات باعث كاهش اختلاف امتياز با رقبا همچون استقلال با اين تيم مى شود.

براين اساس تيمش را با تمام قوا روانه زمين مسابقه مى كند تا با كسب ٣ امتياز اين بازى نيمى را از مسير قهرمانى طى كند.

فرشاد احمدزاده به علت مصدوميت قادر به همراهى پرسپوليس در اين بازى نيست. همچنين برانكو ديگر نيازى به رضاييان ندارد و وى قرار است به تيم ديگرى انتقال يابد. 

تيم پرسپوليس براى اينكه سرنوشت قهرمانى به هفته هاى پايانى نكشد به سه امتياز اين بازى نياز مبرم دارد اما كار سختى برابر پيكان دارد. 

سرخپوشان پايتخت بعد از اين بازى بايد در ليگ قهرمانان آسيا به ميدان مسابقه بروند. براين اساس برد در اين بازى باعث مى شود كه آنها با روحيه بالا به مصاف حريفان آسيايى خود بروند. 

در آن سوى ميدان، شاگردان جلالى با ٣٥ امتياز در جايگاه ششم قرار دارند و رقابت تنگاتنگى با دو تيم اصفهانى براى كسب مقام چهارمى دارند. آنها اين شانس را دارند كه با كسب عنوان چهارمى و قهرمانى تراكتورسازى در جام حذفى بتوانند براى اولين بار سهميه آسيا را بگيرند. 

گادوين منشا مهاجم نيجريه اى پيكان با ١٢ گل زده اميد اول اين تيم  براى گلزنى در اين بازى است. به هر حال اين مهاجم انگيزه زيادى برابر پرسپوليس دارد تا توانايى هاى خود را به برانكو نشان بدهد. همين موضوع كار را براى مدافعان پرسپوليس سخت مى كند و بايد ديد برانكو چه تدبيرى براى مهار اين بازيكن در نظر مى گيرد. 

مرتضى آقا خان بازيكن غايب پيكان برابر پرسپوليس است. 

تقابل پروفسور و آقا معلم در اين بازى جذاب و ديدنى خواهد بود. 

سید مهدی سید علی، سجاد طوری، حسن ظهیری و کوپال ناظمی تیم داوری این بازی هستند و محمد علی فروغی هم ناظر بازی است. 

سياه جامگان - استقلال خوزستان/ ساعت١٦ _ ورزشگاه ثامن مشهد 

شاگردان ميثاقيان سه مساوى متوالى به دست آوردند و آخرين پيروزى آنها در هفته چهاردهم رخ داد و از آن هفته مشهدی ها طعم پيروزى را نچشيدند. 

تيم سياه جامگان با ٢٠ امتياز در جايگاه چهاردهم قرار دارد و در صورت پيروزى در اين بازى به طور موقت يك پله در جدول صعود مى كند.

به هر حال سياه جامگان براى بقا در ليگ برتر به سه امتياز اين بازى نياز مبرم دارد اما كار سختى برابر قهرمان فصل گذشته پيش رو دارد. 

در آن سوى ميدان، آبى پوشان اهوازى با ٣٣ امتياز در جايگاه هشتم قرار دارند. آنها تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا به رتبه چهارم برسند تا در صورت قهرمانى تراكتور سازى در جام حذفى شانسى براى كسب سهميه آسيايى داشته باشند. 

شاگردان پورموسوى به اين بازى به چشم ديدار تداركاتى نگاه مى كنند تا با روحيه خوب به مصاف لخويا قطر بروند. 

به هر حال تيم استقلال خوزستان به علت حضور در ميانه جدول دغدغه اى براى صعود يا سقوط در جدول رده بندى ندارد. براين اساس اين احتمال وجود دارد پورموسوى به چند بازيكن اصلى در اين بازى استراحت بدهد تا با روحيه بالا به مصاف حريف قطرى خود بروند. 

به هر حال بايد ديد ميثاقيان مى تواند مانع سقوط سياه جامگان به دسته يك شود و ناجى اين تيم لقب بگيرد يا نه! 

ميلاد ميداوودى از سوى كادر فنى در اختيار باشگاه سياه جامگان قرار گرفته است و در اين بازى به احتمال زياد حضور ندارد. 

آرش افشين و عقيل كعبى بازيكنان استقلال خوزستان هم به علت محروميت در اين بازى حضور ندارند.

موعود بنیادی فر، رحیم شاهین، فرهاد مروجی و رضا عادل تیم داوری این بازی را تشکیل می دهند. علیرضا کهوری ناظر بازی است. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
پرسپولیس بدون رامین هیچی نیست
آخرین اخبار