وزنه بردار دسته 94+ کیلوگرم تیم ملی نوجوانان:

مدال های طلا و نقره دسته سنگین وزن برای ایران است

روشنی معتقد است؛ قرار گرفتن وزنه برداران ایرانی بر روی سکوهای اول و دوم دسته فوق سنگین همیشه برای ایرانی ها لذت بخش بوده است.

مدال های طلا و نقره دسته سنگین وزن برای ایران استمحمدرضا روشنی وزنه بردار دسته 94+ کیلوگرم تیم ملی نوجوانان کشورمان با بیان این مطلب در خصوص تصاحب سکوهای اول و دوم رقابت های جهانی توسط وزنه برداران ایرانی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ افزود: کسب مدال های طلا و نقره دسته فوق سنگین در پایان مسابقات وزنه برداری همیشه برای ایرانی ها لذت بخش بوده و امسال نیز به همراه محمد شهاب انداز وزنه بردار خوب دسته94+ کیلوگرم، سکوهای اول و دوم را به نام ایران ثبت خواهیم کرد.

وی  در خصوص آمادگی نفرات تیم ملی قبل از اعزام به مسابقات جهانی تصریح کرد: از زمانی که اردوها تیم ملی نوجوانان تشکیل شد، تمامی اردونشینان برای موفقیت در مسابقات جهانی تایلند تلاش کردند. فدراسیون وزنه برداری نیز تمام امکانات را در اختیار ملی پوشان گذاشت. محمد حسین برخواه و علی امینی فرد کادر فنی تیم ملی نوجوانان زحمات زیادی را  برای آماده سازی مطلوب ملی پوشان متحمل شدند.
وی در خصوص حریفانش در مسابقات جهانی گفت: در این دوره از مسابقات حریفان سر سختی را از چین تایپه و روسیه دارم. امیدوارم بهترین مدال را در تایلند بدست آورم تا جواب زحمات مربیان، پدر و مادرم را بدهم.

روشنی خاطرنشان کرد: سطح رقابت ها خیلی بالاتر از سال گذشته خواهد بود چون کشورهای زیادی در این دوره از مسابقات حضور پیدا می کنند. رکورد ورودی وزنه برداران خیلی بالاتر از سال قبل است و سعی دارم مدال طلا را از آن خود کنم.

دارنده مدال نقره نوجوانان جهان در پایان تاکید کرد: بچه های تیم ملی در این مدت زحمت کشیدند و برای قهرمانی در این دوره باید رکوردهای تمرینی شان را در روی تخته بالای سر ببرند. با تلاش مضاعف تمامی نفرات تیم ملی و کادر فنی به طور حتم نتیجه عالی را در مسابقات جهانی نوجوانان کسب خواهیم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار