دادستان سابق آمریکا فاش کرد؛

سوزان رایس دستور شنود مکالمات ترامپ را داده بود

دادستان سابق آمریکا فاش کرد سوزان رایس به آژانس های جاسوسی دستور داده بود جزئیات تماس های ترامپ و دستیاران وی را در زمان تبلیغات ثبت و ارائه کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از دیلی کالر، «جوزف دی گنوا» دادستان سابق آمریکا فاش کرد «سوزان رایس» مشاور امنیت ملی دولت باراک اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا، به آژانس های جاسوسی این کشور دستور داده بود جزئیات مکتوب تماس های تلفنی دونالد ترامپ و دستیاران وی را در زمان تبلیغات برای انتخابات ریاست جمهوری، ثبت و ارائه کنند.

دی گنوا گفت: آنچه جامعه اطلاعاتی آمریکا به درخواست خانم رایس تهیه کرده جزئیات مکتوب تماس های تلفنی ردگیری شده با دستیاران ترامپ در مکالمات کاملا قانونی با افراد است.

وی افزود: این تماس های شنود شده حاوی هیچ فعالیت غیرقانونی توسط دستیاران ترامپ یا هر کسی که آنها با وی صحبت می کنند نیست. خلاصه، تنها فعالیت غیرقانونی صورت گرفته، برملا کردن افراد شرکت کننده در این تماس ها بود.

منابع رسمی دیگر که خواستند نامشان فاش نشود ضمن تایید اظهارات دی گنوا تاکید کردند رایس یک سال قبل از انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 چنین دستوری را صادر کرده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار