اهواز؛

هزار ماموریت از سوی اورژانس 115 شوش در ایام نوروز

مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان شوش گفت: از 25 اسفندماه پارسال تا 15 فروردین ماه جاری یک هزار و 13 ماموریت از سوی کاردان های اورژانس 115 انجام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ رضا معمارزاده ،مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان شهرستان شوش افزود: از این تعداد 840مورد ماموریت غیرتصادفی و 173 مورد ماموریت تصادفی بوده ضمن اینکه 734 مورد نیز به صورت سرپایی درمان شده و 235 نفر نیز در بیمارستان نظام مافی شوش بستری شدند.

وی تعداد تلفات ناشی از حوادث جاده ای در این مدت را سه نفر اعلام کرد و بیان داشت :این تعداد قبل از رسیدن آمبولانس اورژانس 115 در محل فوت کردند.

معمارزاده افزود: اورژانس 115 شوش در ایام تعطیلات نوروزی بیش از 634 مورد به کاروان های راهیان نور در منطقه فتح المبین خدمات رسانی کرد که نسبت به سال گذشته 15درصد کاهش داشته است.

وی گفت:در یادمان فتح المبین در تعطیلات نوروز درمانگاه سیاری با پزشک و پرستار و داروخانه دایر بود که به مسافران نوروزی وکاروان های راهیان نور خدمت رسانی کرد ضمن اینکه طی این مدت 10 پایگاه شهری و جاده ای به همراه 10 دستگاه آمبولانس و 52 نیرو در خدمت مسافران بودند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.