قم؛

افزایش 7 درصدی ورود وسایل نقلیه به استان قم در نوروز 96 نسبت به سال های گذشته

در ایام نوروز 96بیش از ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار وسیله نقلیه به قم وارد شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛سرهنگ حمید عرب جانشین رئیس پلیس راهور قم گفت: میزان ورودی به شهر قم ۲ میلیون و ۹۱۴ هزار و ۶۷ وسیله نقلیه و میزان ورودی به استان قم ۳ میلیون و ۴۰۷ هزار و ۳۷۷ وسیله نقلیه بوده که این میزان با ۱۵ درصد رشد همراه بوده است.
 
عرب با اشاره به افزایش 7 درصدی ورودی وسایل نقلیه به شهر قم اظهار داشت: از ابتدای طرح رزمایش ترافیکی انتظامی در استان قم تا پایان روز یکشنبه 13 فروردین‌ماه، میزان ورودی به شهر قم 2 میلیون و 914 هزار و 67 وسیله نقلیه و میزان ورودی به استان قم 3 میلیون و 407 هزار و 377 وسیله نقلیه بوده که این میزان با 15 درصد رشد همراه بوده است.
 
وی بابیان اینکه تعداد فوتی‌ها در محورهای استان همانند سال 94 بوده است، افزود: میزان حوادث جرحی در سال 96 نسبت به سال گذشته 3 درصد افزایش داشته است، همچنین تصادفات خسارتی نیز در سال 96 با 12 درصد کاهش روبرو بوده است.
 
جانشین رئیس پلیس راهور شهرستان قم ادامه داد: مجموع تصادفات در استان قم در نوروز 96 میزان 2 درصد افزایش داشته است ولی جمع کل تخلفات با 6 درصد کاهش همراه بوده است.
 
عرب لاریمی در پایان گفت: نوروز امسال فرمانده انتظامی قم تدبیری برای عدم انتقال وسایل نقلیه با جرثقیل انجام داده است که آن هم این که بنا به تدبیر سردار مجتبایی در سال جدید هیچ خودرویی با جرثقیل به پارکینگ انتقال پیدا نکرده و تنها وسایلی که تخلفات حادثه‌ساز و یا راننده آن حال مساعدی نداشته به پارکینگ منتقل‌شده‌اند.
 
انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار