حدود ۹ هزار تماس با سامانه تلفنی شکایات در حوزه درمان/ سامانه تلفنی ۱۹۰ جایگزین سه سامانه دیگر

مدیرکل نظارت و اعتباربخشی وزارت بهداشت با تشریح عملکرد سامانه تلفنی ۱۹۰ در ایام نوروز از جایگزینی آن با دیگر سامانه‌های رسیدگی به شکایات درمان خبر داد.

سید محمدحسین میردهقان مدیرکل نظارت و اعتباربخشی وزارت بهداشت با تشریح عملکرد سامانه تلفنی ۱۹۰ در ایام نوروز در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: از ٢٦ اسفندماه ۹۵ تا ۱۴ فروردین ماه ۹۶ کارشناسان ١٩٠ به ۸ هزار و ٩٧١ تماس مردم پاسخ داده که از این تعداد هزار و ٣٥٠ شکایت ثبت شده، هزار و ٦٥ مورد در حوزه درمان، ٢٠٠ مورد شکایت از ١١٥ و ٨٥ تماس درمورد تعرفه‌ها بوده است.

وی عنوان کرد: از ۸ هزار و ٩٧١ تماس با کارشناسان سامانه ۱۹۰، هزار و ۸۱ مورد به طور کامل پیگیری شده و ٢٦٩ شکایت در حال پیگیری است.

مدیرکل نظارت و اعتباربخشی وزارت بهداشت با اشاره به رضایتمندی مردم از عملکرد کارشناسان سامانه ۱۹۰ اظهار داشت: مردم طی ١٦١ تماس از فعالیت‌ها و اقدامات مراکز درمانی و پیگیری‌های انجام شده کارشناسان سامانه ۱۹۰ تقدیر و تشکر کردند.

وی با اشاره به جایگزینی سامانه ۱۹۰ با سامانه‌های تلفنی دیگر در حوزه درمان بیان کرد: به زودی سامانه رسیدگی به شکایات ١٩٠ کشوری ارتقا و جایگزین سامانه‌های ١٤٩٠، ١٥٩٠ و ١٦٩٠ در این حوزه شده و از اطلاعات این سامانه و شکایات مردم به عنوان دریافت کننده خدمت در ارزیابی و اعتباربخشی مراکز درمانی کشور استفاده می‌شود.

میردهقان با بیان اینکه نظارت بر تمام مراکز درمانی و اورژانس‌ها به کمک ناظران معاونت درمان در طول سال ادامه پیدا می‌کند، یادآور شد: همه کادر درمانی، ستاد دانشگاه‌ها، رؤسا و مدیران بیمارستان ها، بازرسان نظارت بر درمان، بهداشت و اورژانس‌ها در ایام نوروز خدمات ارزنده‌ای به مردم ارائه کردند و موجب آرامش و دسترسی خوب آن‌ها به خدمات درمانی مطلوب شدند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار