اهواز؛

درمان سرپایی مسافر نوروزی توسط هلال احمرخوزستان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان از درمان سرپای15 هزار و 40 مسافر در پایگاه های جمعیت هلال احمر خوزستان در قالب طرح ملی امداد و نجات نوروزی خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ علی خدادادی ،مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان بیان کرد: در پایگاه هایی که توسط جمعیت هلال احمر خوزستان از تاریخ 25 اسفند سال 1395 تا 14 فروردین جاری در قالب طرح ملی امداد و نجات نوروزی در جاده های خوزستان مستقر بودند در حوزه خدمات حضوری 15 هزار و 40 نفر مسافر درمان سرپایی شدند.

وی افزود: 28 مسافر نیز به بیمارستان منتقل شدند و چهار هزار و 879 نفر نیز اسکان داده شدند.

وی گفت: همچنین در بخش تصادفات جاده ای در این مدت هلال احمر به 47 مورد تصادف رسیدگی کرد که در این حوادث 67 نفر به بیمارستان منتقل، هفت نفر درمان سرپایی ، و چهار نفر نیز جان خود را از دست دادند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان در ادامه بیان کرد:همچنین در بخش خدمات رسانی به زائران کاروان های راهیان نور پنج هزار و 389 نفر درمان سرپایی شدند، 10 نفربه بیمارستان منتقل شدند و پنج هزار و 75 نفر نیز اسکان داده شدند.

وی افزود: به منظور رفاه حال زائران راهیان نور درمانگاه هایی برای این مسافران توسط جمعیت هلال احمر خوزستان مستقر شد که در درمانگاه یادمان شهید آوینی در فکه دو هزار و 560 نفر درمان سرپایی شدند و 6 نفر نیز به بیمارستان منتقل شدند.

خدادادی گفت: در درمانگاه یادمان شهید چمران در دهلاویه نیز یک هزار و 610 نفر درمان سرپایی شدند و سه نفر به بیمارستان منتقل شدند و در درمانگاه قرارگاه شهیدمحمودوند در اهواز 153 درمان سرپایی و یک نفر به بیمارستان منتقل شد و در درمانگاه یادمان شهدای هویزه یک هزار و 367 نفر اسکان داده شدند و در درمانگاه یادمان نهرخین در خرمشهر 333نفر درمان سرپایی و یک نفر به بیمارستان منتقل شد.

وی افزود: در ایام نوروز امسال همچون سال های گذشته کمپین ملی ' نه به تصادفات جاده ای' در خوزستان راه اندازی شد که بالغ بر 17 هزار نفر به این کمپین پیوستند و میثاق نامه ملی 'نه به تصادفات جاده ای' را امضا کردند.

وی گفت: در ایستگاه های سلامت جمعیت هلال احمر خوزستان نیز 11 هزار نفر، در فضای دوستدار کودک 13 هزار نفر خدمات دریافت کردند.

 انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.