اهواز؛

استقبال بسیار گسترده ای خوزستانی ها از تشکیل جمنا

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی(جمنا) خوزستان از استقبال بسیار گسترده ای خوزستانی ها از تشکیل این جبهه دراستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ سید کریم حسینی، سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی(جمنا) خوزستان اظهار کرد: اساس تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب با توجه به نیاز به سازماندهی نیروی جدید، کارآمد و انقلابی با هدف وحدت پایدار است که در خوزستان به تبع سایر استان ها تشکیل شد. ۲۷ شهرستان استان در حال حاضر شاهد فعالیت این جبهه مردمی هست.

وی افزود: استقبال بسیار گسترده ای از تشکیل این جبهه در خوزستان شده است و افراد دلسوز نیز اعلام رضایت و خوشحالی خود را داشته و در واقع مایه دلگرمی ما شدند. به هر حال عرصه سیاسی کشور و فعالیت های احزاب نیاز به یک حضور همیشگی و مؤثر داشت که به نظر می رسد جبهه مردمی با اصل قرار دادن وحدت پایدار و هم افزایی نیروهای انقلابی و ارزشی در خوزستان تشکیل شده است.

موسوی تصریح کرد: این حضور را به نفع و برای پیشرفت کشور می دانیم و انشاءالله با برنامه های پیش رو موضعی بسیار شفاف و بدون هیچ سکوتی در عرصه های اجتماعی و سیاسی کشور خواهیم داشت. هدف جبهه به هیچ وجه حذف دیگران نیست و اصلا دیگران را غیرانقلابی تلقی نمی کند بلکه بر اساس اهداف خود حرکت می کند و آغوش آن به روی همه دلسوزان اقنلاب و کشور و تمامی احزاب باز است.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان گفت: این حرکت تجمیع حرکت های باتجربه گذشته ولی با شناخت آسیب های قبلی هست که افق بسیار روشن و با موفقیتی را برای آینده آن در خوزستان پیش بینی می کنیم.

موسوی بیان کرد: به دنبال انجام اقداماتی از سوی دولت و مدیران هستیم تا یک مدیریت کارآمد و انقلابی را شاهد باشیم. فعال بودن و کارآمدی دولت را و همچنین در استان نقد می کنیم. امروز استفاده از ادبیات انقلابی را در مسیر حرکت ساخت کشور نیاز داریم و از ادبیاتی که به دنبال تقابل و دو قطبی کردن جامعه است به شدت اجتناب می کنیم. امروز استفاده از ادبیات جهنمی و سخیف را از سوی شخصیت های تراز اول کشور که متأسفانه اهانت به شعور و آگاهی مردم است را صحیح نمی دانیم و به دور از این ادبیات به سمت یک انتخابات گسترده با حضور خوب و پرشکوه احزاب و تشکل های سیاسی و عموم مردم حرکت می کنیم.

انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.