گرگان؛

شعائر سال و انتخاباتي پرشور از رويكردهاي مهم امسال در گلستان

استاندار گلستان گفت: شعائر سال و انتخاباتي پرشور از رويكردهاي مهم امسال در گلستان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ حسن صادقلو امروز در نخستین جلسه شورای اداری امسال استان که پیرامون چشم انداز و رویکرد مدیریتی سال است، گفت: رونق توليد، توسعه صادرات، جذب سرمايه گذاري داخلي و خارجي، بهره گيري از روش هاي نوين علمي و دانشگاهي، استفاده از تمام ظرفيتهاي منابع ملي و بكارگيري روشهاي نوين در انجام امور از الويتهاست.
 
 استاندار گلستان با اشاره به همکاری بسیج، سپاه، بانک ها و همه دستگاه های استان در کسب امتیاز 180 و رتبه هفتم اقتصاد مقاومتی در بین استانهای کشور، ادامه داد: در مقام مقایسه با استانی ماننداصفهان با 60 هزار میلیارد تومان منابع مالی، تعداد واحد های تولیدی و شعبات بانکی بسیار بیشتر از گلستان، منابع استانی8هزار میلیارد تومان است و این نشان دهنده عملکرد خوب استان است.

صادقلو با اشاره به اینکه در مصوبه های سفر رئیس جمهوری به این استان 121 طرح داشتیم، افزود: تاکنون 93 درصد این مصوبات انجام شده است و بقیه تا پایان دولت یازدهم به نتیجه می رسد.

وی گفت: پروژه منطقه آزاد کلید توسعه استان است و دولت ماموریت خود را با تقدیم لایحه به مجلس انجام داده و در انتظار مصوبه مجلس شورای اسلامی است، درباره طرح گردشگری آشوراده هم طرح بر اساس نظر سازمان محیط زیست آماده شده و تنها در انتظار نظر کمیسیون ماده 2 هستیم و در عین پیگیری های لازم در خصوص راه آهن در حال انجام است.
 
استاندار گلستان با تقدیر از زحمات ستاد انتخابات استان و شهرستان ها که در ایام تعطیلات، ثبت نام ها را با دقت انجام دادند، گفت: حضور در انتخابات آثار بین المللی و ملی دارد که باید مشارکت فعالانه در این صحنه داشته باشیم و مردم گلستان هم با درک درست از شرایط و فرهیختگی سیاسی با مشارکت 80.39  درصدی بالاترین مشارکت در سطح کشور را به ثبت رساندند.

وی همچنین انتخابات را امری قیامتی دانست وافزود: ما در انتخابات اثر ساز هستیم و باید توجه داشته باشیم که امانت داری و حفاظت از حقوق همه رای دهندگان و داوطلبان را باید مورد توجه قرار دهیم و نسبت به آیندگان مسئولانه عمل کنیم.
 
صادقلو قول دادن در انتخابات را کلک انتخاباتی دانست و اضافه کرد: تکیه این نظام بر اسلام و رای مردم است و ما وظیفه ایجاد اطمینان خاطر را داریم.
 

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.