تکاپوی پرسپولیسی ها برای تقویت تیم در لیگ قهرمانان آسیا

باشگاه پرسپولیس برای حضور مقتدرانه در لیگ قهرمانان آسیا چند بازیکن شاخص جذب می کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرخپوشان پایتخت با وجود صدرنشینی در لیگ برتر فوتبال بازیکنان شاخص بر روی نیمکت خود ندارند تا در مواقع ضروری بتوانند گره گشای تیم خود باشند. 

براین اساس مسئولان پرسپولیس از حالا دست به کار شدند تا در صورت صعود تیمشان به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا چند بازیکن شاخص جذب کنند و دست برانکو برای چیدن نفرات خود در این رقابت ها باز باشد. 

گفته می شود، مهدی قائدی بازیکن ایرانجوان بوشهر، محمد شادکام مهاجم صنعت نفت آبادان، دانیال ماهینی مدافع راست استقلال خوزستان، گادوین منشا مهاجم پیکان، شجاع خلیل زاده مدافع سپاهان و سعید آقایی مدافع تراکتورسازی در لیست خرید فصل بعد پرسپولیس هستند. 

محمد امام وردی مسئول نقل و انتقالات تیم پرسپولیس ضمن تایید این مطلب گفت: صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا یکی از اهداف باشگاه است. براین اساس مدیریت باشگاه تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا در فصل نقل و انتقالات با جذب چند بازیکن شاخص نقاط ضعف تیم برطرف شود. 

وی درباره بازیکنان مدنظر پرسپولیس برای فصل بعد بیان کرد: خلیل زاده، آقایی، منشا و چند بازیکن دیگر در لیست خرید فصل گذشته تیم بودند اما به علت ادامه قرارداد این بازیکنان با باشگاهشان نتوانستیم آنها را جذب کنیم. به هر حال این بازیکنان قراردادشان انتهای فصل به پایان می رسد و مشکلی بابت پیوستن به پرسپولیس ندارند. 

امام وردی تصریح کرد: مذاکرات مقدماتی با این بازیکنان صورت گرفته و حتی توافقات ابتدایی هم با برخی از این بازیکنان انجام شده است و بعد از عقد قرارداد اسامی این بازیکنان را به اطلاع عموم می رسانیم. 

وی درباره وضعیت تمدید قرارداد بازیکنان فعلی پرسپولیس خاطر نشان کرد: سید جلال حسینی، کمال کامیابی نیا و سروش رفیعی بازیکنانی هستند که قراردادشان انتهای فصل به پایان می رسد. براین اساس مذاکرات برای تمدید قرارداد این بازیکنان صورت گرفته و در صورت توافقات کامل با آنها قرارداد می بندیم. 

به هر حال پرسپولیس برای رویارویی با حریفان قدرتمند آسیایی نیازمند بازیکنان شاخص است تا در این رقابت ها به موفقیت دست یابد. براین اساس باید دید مسئولان پرسولیس می توانند بازیکنان موثری برای لیگ قهرمانان آسیا به خدمت بگیرند یا نه!

انتهای پیام/ 

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار