اهواز؛

وداع مهرجو با دنیا

فرامرز شهنی (مهرجو)، هنرمند خوزستانی سینما، تئاتر و تلویزیون کشور از دنیا رفت.

وداع مهرجو با دنیابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ این هنرمند خوزستانی در سال 1330 در مسجدسلیمان متولد شد. وی فارغ‌التحصیل بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران بود و بازی در سینما را از سال ۱۳۶۶ با فیلم هراس به کارگردانی شهریار بحرانی آغاز کرد.

فیلم‎های سینمایی «هراس»، «بر بال فرشتگان»، «حمله به اچ ۳»، «عبور از خط سرخ»  و «خلبان» و همچنین سریال‌ تلویزیونی «ترکش‎های صلح» از جمله آثاری هستند که فرامرز مهرجو در آن‎ها ایفای نقش کرده بود.

مهرجو چند روز قبل و درحالی که به عنوان برنامه‎ریز و دستیار کارگردان در سریال تلویزیونی «زیباشهر» در حال فعالیت بود، حین کار  دچار سکته قلبی شد و پس از چند روز در ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ در بیمارستان نفت اهواز درگذشت.

درپی درگذشت فرامرز مهرجو، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان نیز با صدور پیامی فقدان این بازیگر سینمای استان و کشور را تسلیت گفت.

متن پیام محمد جوروند به شرح زیر است:

"انا لله و انا الیه راجعون"
 
ضایعه‌ی درگذشت زنده‌یاد " فرامرز مهرجو" بازیگر توانای عرصه‌ی سینما، تئاتر و تلویزیون و فرزند خوزستان موجب تالم و تاثر فراوان گردید.
 
این‌جانب، درگذشت این هنرمند شایسته کشورمان را به جامعه‌ی سینما و خانواده‌ی گرامی زنده یاد فرامرز مهرجو تسلیت گفته و از پرودگار مهربان، آرامشی ابدی را برای روح آن عزیز از دست رفته آرزومندم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.