سفیر ایران در مسکو حادثه متروی سن پترزبورگ را به ملت و دولت روسیه تسلیت گفت

مهدی سنایی در پیام تلگرامی نوشت: کشتن انسان‌های بی‌گناه با هر هدفی صورت گیرد مردود است. این حادثه تلخ را به ملت و دولت روسیه تسلیت می‌گویم.

سفیر ایران در مسکو حادثه متروی سن پترزبورگ را به ملت و دولت روسیه تسلیت گفت
به گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، مهدی سنایی سفیر ایران در روسیه در پیام تلگرامی اعلام کرد: واقعه دیروز در پایتخت شمالی روسیه از جهات مختلف موجب بهت و شگفتی در روسیه شد. مردم این کشور نزدیک به پانزده سال بود که دیگر شاهد تهدید و انفجار جدی نبودند و آرامش و امنیت وجهه غالب وضعیت اجتماعی بود.
 
از سوی دیگر اینگونه تهدیدات در گذشته نیز بیشتر در مسکو یا جنوب روسیه رخ می‌داد و وقوع عملیات تروریستی در سن پترزبورگ یک پدیده جدید است.
 
این اتفاق در مترو شهر سن پترزبورگ به این دلیل که از جمله شهرهای مورد توجه گردشگران  در دنیاست و به جهت وجود رودخانه ها و کانال های آبی، عمیق ترین مترو جهان را دارد بیشتر توجه جهانیان را جلب کرد.
 
حادثه دلخراش مترو سن پترزبورگ نشان داد تهدیدات امنیتی و تروریسم در جهان معاصر حد و مرز نمی شناسد و مبارزه با آن به عزم جدی همه کشورها و به ویژه توجه به علل و عوامل رشد این پدیده نیازمند است.
 
 کشتن عده‌ای انسان بی‌گناه با هر هدفی که صورت گیرد، محکوم و مردود است. این حادثه تلخ را به ملت و دولت و همچنین بازماندگان کشته شدگان این حادثه تسلیت می‌گویم و امیدوارم روسیه و دیگر کشورهای جهان دیگر هرگز شاهد ریختن خون بی گناهان نباشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.