کرمانشاه؛

کرمانشاه جزء سه استان اول کشور در جذب ناظرین

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت:اولین استانی بوده که نسبت به جذب و استخدام ناظرین اقدام نموده است.

گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛خسرو شهبازی افزود: استان کرمانشاه جزء سه استان اول کشور در جذب ناظرین محصولات کشاورزی بوده است.
 
شهبازی تصریح کرد: طی سه مرحله از سال 1393 تاکنون 767 نفر توسط سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه؛ جذب و بکارگیری شده اند که  در مرحله اول و دوم 567 نفر (طی سال 93) و در مرحله سوم نیز از 25 اسفند 1395 تعداد 200 نفر دیگر جذب شده اند.
 
وی اضافه کرد: استخدام این 200 ناظر بخش کشاورزی که در مرحله سوم انجام شده از بین 480 نفر واجد شرایط بوده که بر اساس دستورالعمل استخدامی و سهمیه تعیین شده برای استان کرمانشاه انجام شده است.

شهبازی گفت: در کل کشور سهمیه جذب ناظرین محصولات کشاورزی 10 هزار نفر بوده که استان کرمانشاه نسبت به سهمیه کشوری جزء سه استان برتر کشور بوده که بیشترین جذب را داشته است.
 
شهبازی با اشاره به اینکه تمام ناظریت جدید الاستخدام  در سطح دهستان‌ها، شهرستان‌ها و قرنطینه‌های مرزی بکارگیری می‌شوند افزود: هدف ما تقویت مراکز جهادکشاورزی دهستانها،  ایجاد بهره‌وری و افزایش عملکرد در تولید محصولات کشاورزی در راستای اقتصاد مقاومتی است.
 
شهبازی خاطرنشان کرد: ناظرین جذب شده از بین افرادی بودند که در قالب شرکت‌های فنی، مشاوره‌ای و ترویجی بر محصولات کشاورزی نظارت داشته و با سازمان نظام مهندسی کشاورزی قرار داد همکاری داشته اند.
 
شهبازی تصریح کرد: با توجه به تعداد بالای ناظرین بخش کشاورزی و به منظور استفاده از توان این کارشناسان طرحی به نام طرح نظام نوین ترویج اجرا گردیده که در این طرح برای هر کارشناس 5 روستا و 250 کشاورز تعیین نمودیم تا بتوان بهره‌وری را در بخش کشاورزی عملی و با دقت بیشتری به کشاورزان خدمات رسانی کنیم که خوشبختانه سال زراعی قبل این طرح به خوبی اجرا شده و ناظرین عملکرد خوبی  داشتند.
 
انتهای پیام/ح


برچسب ها: کرمانشاه ، استان ، اول ، جذب ، ناظرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.