ساری،

مرگ 24 نفر در تصادفات نوروز امسال

24 نفر به علت حوادث رانندگی در نوروز امسال جان خود را از دست دادند.

علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: از 25 اسفند 95 تا 13 فروردین امسال، 24 نفر براثر سوانح رانندگی در محورهای مازندران جان باختند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال 29 درصد کاهش داشت.

وی افزود: بیشترین سوانح رانندگی فوتی در تعطیلات نوروزی سال 96 در محورهای درون شهری مازندران و در شهرهای بابل و محمود آباد هر کدام با 5 فوتی رخ داده است.

عباسی گفت: شهرستان های نور و نکاء در غرب و شرق مازندران هر کدام با یک سانحه رانندگی فوتی کمترین آمار سوانح فوتی در محورهای درون شهری را داشتند.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران افزود: جاده چالوس با ثبت سوانح رانندگی بدون فوتی در نوروز سال 96 امن ترین جاده برون شهری بود.

وی گفت: در تعطیلات نوروزی پارسال در این محور یک نفر براثر سوانح رانندگی جان خود را از دست داد.

عباسی افزود: در محورهراز و سوادکوه از محورهای پرترافیک کشور در نوروز سال جاری 2 نفر بر اثر سوانح رانندگی جان باختند که در مدت مشابه پارسال این 2 محور تعطیلات نوروزی بدون حادثه فوتی را پشت سر گذاشتند.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران تعداد رانندگانی که در نوروز 96 براثر سوانح رانندگی در محورهای مازندران جان خود را از دست دادند 6 نفر اعلام کرد و گفت: بیشترین قربانیان سوانح رانندگی در نوروز سال جاری با 10 کشته مربوط به سرنشینان خودرو بودند.

عباسی افزود: 7 عابر پیاده و یک موتور سوار نیز در نوروز امسال در اثر سانحه رانندگی جان باختند.

وی گفت: در تعطیلات نوروزی پارسال 37 نفر براثر تصادفات جاده ای در محورهای مازندران جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.