اصفهان؛

برگزاری سومین اردوی تیم هندبال ساحلی در اصفهان

با نظر انجمن هندبال ساحلی، سومین مرحله از اردوی تیم ملی برای شرکت در مسابقات آسیایی به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در پی برگزاری دومین مرحله اردوی تیم ملی هندبال ساحلی در اصفهان، سومین مرحله آماده‌سازی نیز به میزبانی این شهر به انجام خواهد رسید که 24 بازیکن برای اردوی سوم فراخوانده شده‌اند.

مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی آسیا 17 تا 24 اردیبهشت‌ماه سال جاری به میزبانی تایلند برگزار می‌شود که بر اساس برنامه کادر فنی اردوی سوم تیم ملی تا پایان هفته ادامه پیدا خواهد کرد.

سه تیم برتر مسابقات آسیایی جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان روسیه در سال 2018 را از آن خود می‌کنند و از این‌ رو نتیجه‌گیری در این رویداد برای تیم ملی هندبال ساحلی کشورمان اهمیت دارد.

رئیس فدراسیون هندبال در حاشیه برگزاری اردوی سوم تیم ملی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تیم ملی هندبال ساحلی برای موفقیت نیاز به یک برنامه‌ریزی خوب و منظم دارد.

علیرضا رحیمی بیان داشت: از سرمربی این تیم خواسته‌ایم که برنامه یک‌ ساله‌ای را برای این تیم تنظیم کند تا بر اساس این برنامه بتوانیم حرکت کنیم.

به گفته رحیمی اگر هندبال ساحلی برنامه منظم و خوبی داشته باشد نتایج خوبی برای این رشته در آسیا رقم خواهد خورد.

وی یادآور شد: تیم ایران سابقه مقام چهارمی آسیا را دارد در حالی که زمانی حرف اول را در آسیا می‌زدیم، اکنون با برنامه‌ریزی منظم می‌توانیم دوباره به جایگاه اصلی در آسیا برسیم.

رئیس فدراسیون هندبال پیرامون برگزاری لیگ هندبال ساحلی بیان داشت: اگر هندبال ساحلی ایران لیگ داشته باشد بهترین خواهد بود، یک فدراسیون بهترین برنامه‌اش برگزاری لیگ منظم است و گل سرسبد هر فدراسیون لیگ آن محسوب می‌شود.

این مقام مسؤول متذکر شد: اگر لیگ هندبال ساحلی ایران را حتی با 3 یا 4 تیم آغاز کنیم، در آینده نتایج خوبی برای این رشته در کشورمان حاصل می‌شود.

 بر اساس گروه‌بندی انجام‌ شده در مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی آسیا، ایران در گروه B در کنار تیم‌های تایلند (میزبان)، ویتنام، افغانستان و امارات قرار گرفت.

در گروه A این رقابت‌ها نیز تیم‌های قطر، عمان، چین تایپه و ازبکستان قرار دارند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.