رونمایی از سامانه ضدموشکی جدید رژیم صهیونیستی

پدافند موشکی موسوم به "فلاخن داوود" David's Sling به صورت رسمی وارد سامانه دفاعی اسرائیل شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه روسیا الیوم، اسرائیل سامانه پدافند موشکی موسوم به  «فلاخن داوود» David's Sling را به صورت رسمی وارد سامانه دفاعی خود کرد. این سامانه برای مقابله با انواع مختلف موشک ساخته شده است. 

بنیامین نتانیاهو در مراسم رونمایی از سامانه فلاخن داوود گفت:« ما تلاش می‌کنیم توان هجومی و دفاعی خود را افزایش دهیم.» 

سامانه پدافند موشکیِ فلاخن داوود در پایگاه نظامی هاتزر Hatzor در مرکز اسرائیل رونمایی شد.

گزارشگر روسیا الیوم گفت بنیامین نتانیاهو در مراسم رونمایی از این سامانه گفت: «سامانه پدافند موشکیِ فلاخن داوود، برای مقابله با موشکهای میان برد و موشکهای سنگین ساخته شده است و مشکلات در عملکرد دو سامانه «گنبد آهنین» برای خمپاره های کوتاه برد و سامانه «سهم» ضد موشک بالستیک را پر خواهد کرد.»

شرکت اسرائیلی رافائل متخصص در ساخت تولیدات نظامی که سازنده این سامانه موشکی است، اعلام کرده است که می توان آن را روی کشتی های جنگی نیز حمل کرد تا موشکهایی را که از دریا شلیک می شوند، منهدم کند. 

وزارت دفاع (جنگ) اسرائیل اعلام کرد برد موشکهای سامانه فلاخن داوود، به 300 کیلومتر با سرعت هفتصد و پنجاه کیلومتر در ساعت می‌رسد و منهدم کردن هواپیماها و موشکهای کروز از قابلیتهای آن است. 

اشلومو گانور روزنامه نگار اسرائیلی گفت: «سامانه فلاخن داوود در ده سال و پس از جنگ اخیر لبنان برای مقابله با موشکهای حزب الله ساخته شده است و این سامانه می تواند هر موشکی را که به اسرائیل شلیک شود، منهدم کند. ساخت این سامانه نتیجه همکاری بین اسرائیل و آمریکا و همکاری شرکت اسرائیلی رافائل و شرکت آمریکایی ریفیون است و می‌توان آنرا با قابلیت شلیک در سیصد و شصت درجه، از طریق رادار هدایت کرد.»

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Australia
حزب الله
۰۹:۳۸ ۱۵ فروردين ۱۳۹۶
برو بمیر بابا
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۵:۰۶ ۱۵ فروردين ۱۳۹۶
یه روز دنبال جنگ افزار برای حمله بود//حالا به دنبال جنگ افزاز برای دفاع
Iran (Islamic Republic of)
عماد
۲۲:۵۸ ۱۴ فروردين ۱۳۹۶
احمق ها هنوز نفهمیدن که نمیتونن جلوی ارتش "الله" پیروز بشن. هیچوقت نمیتونن.
آخرین اخبار