تیم ملی فوتبال بانوان ایران مقابل میانمار متوقف شد

شاگردان آزمون اولین دیدار خود را برابر میانمار با نتیجه دو بر صفر واگذار کردند.

تیم ملی فوتبال بانوان ایران مقابل میانمار متوقف شدبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، نخستین دیدار تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان از سری رقابت های مقدماتی جام ملتهای آسیا مقابل میانمار ساعت 12:30 به وقت تهران با قضاوت تیم داوری از چین برگزار شد و در نهایت شاگردان آزمون این مسابقه را با نتیجه دو بر صفر به سود میانمار واگذار کردند.

کین لیانگ به عنوان داور وسط و چوی یونگمی و فانگ یان به عنوان کمک های اول و دوم این دیدار را قضاوت کردند.  همچنین سیاو می نیز داور چهارم این بازی بود. کیم سی این از کره جنوبی به عنوان نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا و جاکویی هورفورد از استرالیا به عنوان ناظر داوری در این بازی حضور داشتند.
تیم ملی ایران با ترکیب الهام عنافچه، كويستان خسروي، زهرا قنبری، افسانه چترنور، شبنم بهشت ، سارا قمي ، فروغ موری (فاطمه قاسمی دقیقه 41)، پروين فرهادی (کوثر کمالی 46)، سمانه چهكندی (سارا ظهرابی 66)، فاطمه  گرايلی و مريم  يكتايی امروز به مصاف میانمار رفت.
فاطمه قاسمی در دقیقه 82 از داور این دیدار کارت زرد دریافت کرد.
گفتنی است، نمایندگان سفارت ایران در ویتنام امروز در ورزشگاه حضور داشتند و از نزدیک بازی تیم ملی فوتبال کشورمان با میانمار را تماشا کردند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار