تبریز؛

افزایش ازدواج و طلاق در مراغه

رییس اداره ثبت احوال مراغه گفت: در سال گذشته میزان تولد و وفات در این شهرستان کاهش و میزان ازدواج و طلاق افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛شمس دانش گفت: در سال گذشته چهار هزار و 708 مورد ولادت در سطح این شهرستان ثبت شده که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن که پنج هزار و 216 مورد بوده، 9.7 درصد کاهش نشان می دهد.
 
وی ادامه داد: از این تعداد ولادت، سه هزار و 134 واقعه در مناطق شهری و یک هزار و 574 واقعه در مناطق روستایی این شهرستان روی داده است.
 
وی گفت: از بین ولادت های به ثبت رسیده در این شهرستان 65 مورد دوقلو و سه مورد نیز سه قلو بوده است.
 
وی اضافه کرد: در طول سال گذشته، یک هزار و 469 مورد فوتی در این شهرستان به ثبت رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که یک هزار و 491 مورد بوده، 1.5 درصد کاهش یافته است.
 
وی با اشاره به افزایش نامحسوس میزان ازدواج در مراغه در سال 95 گفت: در این مدت 2 هزار و 485 مورد ازدواج در این شهرستان ثبت شده که این آمار نسبت به مدت مشابه آن که 2 هزار و 443 مورد بوده از افزایش 1.7 درصدی برخوردار است.
 
وی افزود: در طول سال گذشته نیز 629 مورد طلاق در مراغه به ثبت رسیده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن که 593 مورد بوده 6 درصد افزایش یافته است.
 
وی ادامه داد: میانگین سن ازدواج در این شهرستان در بین مردان 28 سال و در بین زنان 23 سال بوده و میانگین سن طلاق نیز در مردان به 34 سال و در زنان به 30 سال رسیده است.
 
وی اضافه کرد: این شهرستان از نظر تعداد واقعه ولادت، وفات و طلاق رتبه دوم و در زمینه ازدواج رتبه سوم را در آذربایجان شرقی دارد.
 
 
انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار