مازندران، میزبان جام باشگاه های تکواندوی آسیا شد

هفتمين دوره مسابقات تكواندو جام باشگاه‌های آسيا (G1) به مدت دو روز و به ميزبانی هيئت تكواندوی استان مازندران برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از فدراسيون تكواندو، هفتمين دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسيا (G1) از روز پنجشنبه (24 فروردين‌ماه) به مدت 2 روز با حضور تيم‌های دانشگاه آزاد اسلامی،‌ شهرداری ورامين و شهدای مدافع حرم ساری از ايران، عمان، پاكستان، افغانستان و عراق به ميزبانی هيات تكواندو استان مازندران و در سالن «سید رسول حسینی» شهر ساری برگزار می شود.

اين دوره از رقابت‌ها در 5 وزن 54-، 63-، 72-، 82- و 82+‌‌‌‌‌ كيلوگرم پيگيری خواهد شد. 

بر اساس برنامه اعلامي از سوی كميته مسابقات،‌ روز چهارشنبه (23 فروردين‌ماه) ورود، ثبت نام، جلسه داوران، قرعه كشی و وزن‌كشی همه اوزان تيم‌ها انجام خواهد شد پيكارها نيز از روز پنجشنبه (24 فروردين‌ماه) آغاز می شود.

در دوره گذشته اين مسابقات تيم شهرداری ورامين با كسب 5 مدال طلا، 3 نقره و 50 امتياز قهرمان شد، تيم قزاقستان نيز با يك مدال طلا، يك مدال نقره و يك برنز و كسب 13 امتياز و با تفاضل 37 امتيازی نسبت به تيم سوم نايب قهرمانی اين رقابت‌ها را به خود اختصاص داد و تيم النصر امارات با يك مدال طلا، يك مدال نقره، يك مدال برنز و 13 امتياز بر سكوی سوم ايستاد.

گفتنی است؛ مسابقات جام باشگاه‌های آسيا G1 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتيب 10، 6 و 3.6 امتياز در راستای افزایش رنكينگ المپيك تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار