اردبیل؛

امدادرسانی به یک هزار و 219 حادثه‌دیده در اردبیل

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: به یک هزار و ۲۱۹ نفر حادثه دیده در ۱۱ فقره حادثه در مدت سه روز گذشته امدادرسانی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،بهرام غیبی در جریان بازدید از خدمات‌رسانی هلال احمر در اردبیل اظهار کرد: در 3 روز گذشته به 11 فقره حادثه در سطح استان امدادرسانی شده که 7مورد حادثه جاده‌ای، 3 مورد برف و کولاک، یک فقره حادثه کوهستان بوده که از 11 تا 13 فروردین ماه امدادرسانی شده است.

وی با بیان اینکه در این حوادث یک هزار و 219 نفر حادثه دیده وجود داشت، تصریح کرد: یک هزار و 200 نفر در برف و کولاک، 18 نفر در حوادث جاده‌ای و یک نفر هم در حادثه کوهستان حادثه دیده بودند که جمعیت هلال احمر به آنها امدادرسانی کرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه 22 تیم برای امدادرسانی به این هموطنان عازم عملیات شده بودند، گفت: 82 نفر نیروی عملیاتی و 16 دستگاه آمبولانس برای امدادرسانی به این افراد توسط جمعیت هلال احمر استان به کار گرفته شده بود.

وی با اشاره به اینکه در سه روز گذشته 11 هزار و 137 نفر از مسافران در قالب طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی از پستهای جمعیت هلال احمر در سطح استان خدمات دریافت کرده‌اند، افزود: 10 هزار و 525 نفر از پستهای ثابت و 612 نفر از پستهای سیار خدمات دریافت کرده‌اند.

غیبی گفت:108 نفر از اعضای جمعیت هلال احمر در این مدت مشغول خدمات‌دهی به مسافران بوده‌اند که 49 نفر از آنها خانم و 59 نفر آقا بوده‌اند ودر این مدت 413 نفر از ایستگاههای سلامت، 280 نفر از فضای دوستدار کودک و 546 نفر از خیمه های نماز خدمات دریافت کرده و 334 نفر به کمپینهای نه به تصادفات جاده‌ای و کمپین کتابخوانی پیوسته‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به توزیع بسته‌های فرهنگی در بین مسافران و گردشگرانبیانکرد: در این مدت 4 هزار و 256 عدد نقشه، 4 هزار و 557 عدد بروشور و 10 هزار و 366 عدد سایر اقلام فرهنگی بین مسافران توزیع شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.