عملیاتی شدن سامانه ضدموشکی جدید رژیم صهیونیستی و تشکر نتانیاهو از وزارت جنگ

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از عملیاتی شدن سامانه ضدموشکی جدید این رژیم خبر داد.

عملیاتی شدن سامانه ضدموشکی جدید رژیم صهیونیستی و تشکر نتانیاهو از وزارت جنگبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو در جلسه هفتگی کابینه این رژیم در سخنانی ضمن تاکید بر پایبندی کابینه خود به تامین امنیت ساکنان فلسطین اشغالی، از عملیاتی شدن سامانه ضدموشکی جدید این رژیم خبر داد.   

وی با لاف‌زنی درباره قدرت نظامی تل‌آویو گفت: «ما تعهدی راسخ به تامین امنیت شهروندان اسرائیل داریم. در همین چارچوب، ما به شکل نظام‌مندی در تلاشیم توانمندی تهاجمی اسرائیل را علیه دشمنانش تقویت کنیم. ما همچنین در تلاشیم تا توانمندی دفاعی خود را نیز در برابر دشمنانمان تقویت کنیم.»

نخست وزیر رژیم صهیونیستی یکشنبه افزود :«عصر امروز سامانه ضدموشکی دیوید اسلینگ، عملیاتی خواهد شد. این خبر با اهمیت است. همه شهروندان اسرائیل، در آخرین جنگ غزه، آثار مهم سامانه گنبد آهنین را در برابر موشک‌های کوتاه برد تجربه کرده‌اند. البته ما سامانه آرو را نیز توسعه داده ایم که ویژه موشک های راهبردی دوربرد است. همچنین سامانه های دیگری را نیز راه‌اندازی کرده‌ایم. سامانه رهگیری-تدافعی دیوید اسلینگ، مخصوص موشک‌های میان برد است و برای تامین امنیت اسرائیل، از اهمیت زیادی برخوردار است. من مایلم از کارکنان وزارت دفاع (جنگ)، ارتش، کارشناسان تحقیق و توسعه و همه افرادی که در عملیاتی کردن این سامانه نقش داشتند، قدردانی کنم.

نتانیاهو اضافه کرد: «در عین حال، ما سعی داریم بحران انبارهای آمونیاک حیفا را حل کنیم. از یکسو، ما در زمینه تامین امنیت مردم حیفا مسئولیت داریم. این موضوع کاملا شفاف است. از سوی دیگر، ما تمام تلاش خود را بکار بسته ایم تا در آستانه عید پسح  از اخراج و بیکاری 1500 کارگر این مجتمع و وارد آمدن خسارت به مجتمع شیمیایی حیفا جلوگیری کنیم که هنوز آمادگی لازم را برای اجرای حکم دادگاه مبنی بر تعطیلی انبارهای آمونیاک ندارد. امیدوارم به زودی خبرهای خوبی در این خصوص داشته باشیم.»

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار