در روز طبیعت رخ داد؛

از حوادث جاده ای در خوزستان تا حلق آویز شدن 1 نفر در مسجدسلیمان

در 24 ساعت اخیر 26 تن در 4 فقره حادثه جاده ای دچار مصدومیت شدند.

از حوادث جاده ای در خوزستان تا حلق آویز شدن 1 نفر در مسجدسلیمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ دکتر شهیار میرخشتی، رییس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان بیان داشت: ساعت 18:46 امروز(13 فروردین ماه) 1 نفر در مسجدسلیمان اقدام به حلق آویز کردن خود کرد و با وجود اعزام آمبولانس جان باخت.

وی تصریح کرد: در حادثه برخورد 2 دستگاه خودروی پراید که ساعت 18:24 امروز در دوراهی محور مسجدسلیمان -لالی رخ داد، 4 نفر مصدوم شدند.

میرخشتی افزود: همچنین در حادثه واژگونی 1 دستگاه نیسان که ساعت 9 صبح امروز در محور باغملک-صیدون رخ داد، 6 تن زخمی شدند.

رییس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان خاطرنشان کرد: در حادثه واژگونی یک دستگاه وانت نیسان که ساعت 00:35 امروز در اندیکا رخ داد نیز 11 نفر مصدوم شدند که اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

وی با اشاره به حوادث روز گذشته بیان کرد: در حادثه برخورد خودروی پراید و خودروی پژو که ساعت 20:50 روز گذشته در شوشتر رخ داد، 6 نفر مصدوم و با اعزام آمبولانس در محل حادثه درمان شدند.

دکتر شهیار میرخشتی اذعان داشت: ساعت 18:20 روز گذشته 1 نفر در اثر سقوط از کوه در منطقه تل بزان مسجدسلیمان، جان باخت.

وی اظهار کرد: همچنین در حادثه حریق یک خودرو در منزلی مسکونی در کوی قدس ملاثانی که ساعت 17:35 روز گذشته رخ داد، 6 تن مصدوم شدند.

میرخشتی بیان داشت: همچنین در حادثه برخورد 2 دستگاه خودروی پراید که ساعت 23:38 روز گذشته(12 فروردین ماه) در منطقه نفتک مسجدسلیمان رخ داد، 5 تن زخمی شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.