کشف 987 کیلو مواد مخدر در سیستان و بلوچستان/ دستگیری 6 قاچاقچی حرفه ای

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری 6 قاچاقچی حرفه ای و کشف 987 کیلو انواع مواد مخدر خبر داد.

کشف 987 کیلو مواد مخدر در سیستان و بلوچستان/ دستگیری 6 قاچاقچی حرفه ایبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سردار حسین رحیمی در بیان جزئیات دقیق این خبر گفت: پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری ماموران انتظامی شهرستان سراوان ، باند قاچاقچیانی  را که به صورت مسلحانه اقدام به جابجایی مواد مخدر می کردند، شناسایی کرد. 

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: روز گذشته پس از یک هفته فعالیت های فنی و تخصصی، یگان های عملیاتی پلیس، دو خودروی پژو متعلق به این باند و محل دپوی مواد مخدر در شهرستان سراوان را شناسایی کردند و در یک عملیات غافلگیرانه ضمن توقیف این خودرو، در بازرسی محل دپوی مواد مخدر، 646 کیلو تریاک و 152 کیلو حشیش به همراه یک قبضه سلاح غیر مجاز کشف و سه قاچاقچی حرفه ای و سابقه دار را نیز دستگیر کردند. 

سردار رحیمی گفت: ماموران با شناسایی یک دستگاه کامیون حامل مواد مخدر، ضمن توقیف آن، 101 کیلو حشیش و 53 کیلو تریاک را کشف و یک قاچاقچی سابقه دار را نیزدر این زمینه دستگیر کردند. 

وی با اشاره به اجرای یک عملیات موفق پلیسی دیگر تصریح کرد: در این عملیات ماموران انتظامی شهرستان هامون پس از هفته ها اقدامات تخصصی، خودروی پژو حامل مواد مخدر را در محور "زابل- زاهدان" شناسایی کردند و ضمن دستگیری دو قاچاقچی، 17 کیلو شیشه و 18 کیلو هروئین را کشف کردند.

انتهای پیام /ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.