با اتمام دوره به روزرسانی؛

سامانه سهام عدالت از فردا مجدد بازگشایی می‌شود

مشمولان سهام عدالت از فردا 14 فروردین 96، با مراجعه به سامانه www.samanese.ir می توانند دوباره از صورت حساب سهام عدالت خود آگاه شوند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ،سامانه سهام عدالت که برای بروزرسانی از 30 اسفند 95 از دسترس خارج شده بود از 14 فروردین 96 دوباره در دسترس مشمولان قرار می گیرد.

بر اساس این گزارش، مشمولان با وارد کردن برخی از مشخصات شناسنامه‌ای و کد ملی خود در جریان آخرین وضعیت دارایی‌های سهام خود مطلع خواهند شد اما فعلا موضوع ازاد سازی سهام قطعی نشده است.

مشمولان فعلا درباره آنچه که در سامانه کشوری سهام عدالت برایشان وجود دارد، مطلع خواهند شد.

بر اساس این گزارش سیدجعفر سبحانی تصریح کرد: از زمان رونمایی سامانه ساماندهی سهام عدالت، بیش از 49 میلیون و 200 هزار نفر از مشمولان می توانستند با مراجعه به سامانه به نشانی www.samanese.ir برای گرفتن صورتحساب خود اقدام کنند که بر این اساس، تا روز پایانی سال گذشته (سی ام اسفندماه) و طی تنها دو هفته بیش از 28 میلیون نفر از مشمولان به سامانه پیش بینی شده مراجعه کردند؛ در حالی که پیش بینی این سازمان مراجعه 12 تا 13 میلیون نفر بود.

مشاور سازمان خصوصی سازی، با اشاره به صورتحساب مشمولان یادآوری کرد: در بخشی از این صورتحساب، میزان واریزی سود (دریافتی از شرکتهای سرمایه پذیر) به حساب خزانه مشخص شده که برای همه مشمولان این رقم ثابت و 532 هزار تومان و در مجموع برای مشمولان کشور در طی 10 سال گذشته بیش از 24 هزار میلیارد تومان واریز به خزانه صورت گرفته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۱۳ فروردين ۱۳۹۶
ماهانه میخوان 3 هزار تومن سود بدن هه .. بعدش میگن 468000 تومن هم واریز کنید .. جمعش کنن بهتره
Saudi Arabia
ناشناس
۱۷:۰۸ ۱۳ فروردين ۱۳۹۶
کجا میشه سود رو نقد کرد ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۱۳ فروردين ۱۳۹۶
عجب عدالتی؟
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۳:۰۳ ۱۳ فروردين ۱۳۹۶
چقد خوبه مسعولین همش بفکر اینن که یه چیزی گیر مردم بیاد
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۲:۴۹ ۱۳ فروردين ۱۳۹۶
بله مردم به این سامانه مراجعه کردند چون فکر میکردند قرار است بعد از ده سال که یک برگه بی ارزش در اختیارشان قرار داده شده است سودی در آخر سال دستشان را می گیرد ولی وقتی به سامانه مراجعه کردند تازه متوجه شدند که ای دل غافل...
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۲:۴۵ ۱۳ فروردين ۱۳۹۶
بجای اینکه سال نو یه چیزی به مردم بدن...
آخرین اخبار