آبادان؛

درمان سرپایی ۶ هزار و ۷۳۰ نفر از زائران راهیان نور

معاون جمعیت هلال احمر خوزستان در ارتباط با خدمات ارائه شده به کاروان های راهیان نور گفت: تعداد ۶ هزار و ۷۳۰ نفر از زائران راهیان نور را به صورت سرپایی درمان کردیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛صادق سلامت در ارتباط با خدمات ارائه شده در طرح ملی امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال احمر خوزستان افزود: از ۲۵ اسفند تا ۱۱ فروردین سال  جاری تعداد ۴۰ مورد تصادفات جاده ای را داشتیم که ۵۸ بیمار به بیمارستان منتقل، پنج نفر به صورت سرپایی درمان و چهار نفر نیز فوت شدند.

وی گفت: طی این مدت به صورت کلی ۱۱ هزار و ۸۷۷۷ بیمار را به صورت سرپایی درمان و ۱۹ نفر را نیز به بیمارستان منتقل کردیم.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان با اعلام اینکه تاکنون سه هزار و ۹۷۹ نفر را اسکان داده اند، در ارتباط با خدمات ارائه شده به کاروان های راهیان نور گفت: تعداد ۶ هزار و ۷۳۰ نفر از زائران راهیان نور را به صورت سرپایی درمان کردیم.

سلامت ادامه داد: ۱۱ نفر از زائران راهیان نور را به بیمارستان انتقال و یک هزار و ۵۸۷ نفر از آنها را نیز اسکان دادیم.

وی عنوان کرد: تعداد یک فروند بالگرد، ۲۰ پست موقت، ۱۸ پایگاه، ۳۸ دستگاه آمبولانس، ۱۵ دستگاه خودروی نجات و پنج دستگاه موتورلانس به خدمات رسانی به زائران راهیان نور مشغول هستند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان در پایان بیان کرد: ۴۴۹ نفر شامل ۳۰ نجاتگر، ۶۴ پرسنل، ۱۰ نفر مرکز کنترل و هماهنگی و ۱۵ نفر تیم واکنش سریع طی این مدت در طرح ملی امداد و نجات نوروزی این جمعیت فعالیت دارند.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.