فرماندار اشنویه؛

12 فروردین رخدادی تاریخی در جمهوری اسلامی ایران است

فرماندار شهرستان اشنویه گفت: بی تردید 12 فروردین رخدادی تاریخ ساز، ماندگار و پر اهمیت در ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛اسعد خضری روز شنبه در مراسم بزرگداشت 12 فروردین در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه این روز زمان به ثمر نشستن مبارزات مردم بر ضد طاغوت است، اظهار کرد: ملت ایران با رهبری امام (ره) در این روز نظام سیاسی کشور را پس از 2500 سال از نظام سلطنتی به نظام جمهوری اسلامی و حکومت مردمی قاطعانه تغییر دادند.
وی افزود: جمهوری اسلامی شکل نوینی از نظام‌های حکومتی است که با الهام از تعالیم نجات بخش اسلام الگوی زندگی جدیدی در عرصه اجتماعی و سیاسی بشر امروزی ارائه داد و گرامیداشت این روز نقش بسزایی در تداوم و حفظ اقتدار نظام اسلامی دارد.
وی همچنین با اشاره به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری بر جدیت مسئولان و همکاری مردم برای رونق تولید و اشتغال در شهرستان تاکید کرد و گفت: قدم های خوبی برای تحقق این شعار با همت سرمایه‌گذاران اشنویه برداشته شده که امسال شاهد تحقق آن خواهیم بود.
خضری همچنین از زحمات نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی بخاطر اقدامات شایسته در بخش های عمرانی ،سلامت، راهداری کشاورزی و ورزش و سایر بخش ها قدردانی کرد.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.