اصفهان؛

واژگونی یک دستگاه اتوبوس بین‌شهری در اتوبان خرازی اصفهان

4 نفر براثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس بین‌شهری در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید خرازی حدفاصل خیابان امام خمینی و پل رباط مصدوم شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ساعت ۷:۳۰ صبح امروز حادثه واژگونی اتوبوس بین‌شهری در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید خرازی حدفاصل خیابان امام خمینی و پل رباط به سامانه ۱۲۵  اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی همراه با امکانات لازم از جمله خودروی تخصصی نجات به محل حادثه اعزام شدند.

در این حادثه یک دستگاه اتوبوس بین‌شهری که  از مبدأ  اهواز به اصفهان رسیده بود بعد از تخلیه تعدادی از مسافرین در ترمینال صفه با 12 سرنشین عازم ترمینال کاوه بوده که در مسیر یاد شده واژگون  شده بودند، در لحظات اولیه تعدادی از سرنشینان از اتوبوس خارج شده بودند اما تعدادی از مسافران داخل اتوبوس محبوس بودند که  آتش‌نشانان و اکیپ امداد و نجات به سرعت عملیات خارج کردن مصدومین  را آغاز کردند، در این حادثه ۴ نفر  دچار مصدومیت شدند که با خارج شدن از اتوبوس واژگون شده تحویل عوامل اورژانس و به مراکز درمانی منتقل شدند.

 واژگونی یک دستگاه اتوبوس بین‌شهری در اتوبان خرازی اصفهان

راننده دوم که در حال استراحت در داخل کابین  خواب اتوبوس بود کاملاً بین اتوبوس واژگون شده و گارد ریل گیر کرده بود که آتش‌نشانان توانستند با عملیاتی سریع و دقیق و برش قسمت‌های از اتوبوس و گارد ریل  به‌وسیله ست‌های هیدرولیک از بین آهن‌پاره‌ها زنده خارج کنند ولی  متأسفانه به علت شدت برخورد از ناحیه  هر دو پا (مچ و ران) دچار قطع عضو شده بود که  تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل شد.

در ادامه با توجه به لغزندگی جاده و احتمال حوادث ثانویه سریعاً اتوبوس توسط عوامل حاضر در محل و جرثقیل‌ها به حالت اولیه بازگردانده شد و در ساعت ۹:۳۷ عملیات به پایان رسید و محل حادثه برای بررسی بیشتر به عوامل پلیس راهور تحویل داده شد.

واژگونی یک دستگاه اتوبوس بین‌شهری در اتوبان خرازی اصفهان

با توجه به حجم گسترده بازگشت مسافران نوروزی و نامساعد بودن شرایط جوی و لغزندگی جاده آتش نشانی به راننندگان توصیه کرده است تا سرعت مطمئه را رعایت کنند و با احتیاط بیشتری سفر خود را به پایان برسانند.


روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان درپایان توصیه کرد: با توجه به بارش باران و لغزندگی جاده ها رانندگان با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار